صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۰۲ - ۳۰ آذر ۱۳۹۴
در گفت‌وگو با آنا

مهرداد بایرامی: نیم فصل اول در حد نام تراکتورسازی نبودیم/ امیدوارم استقلال را حذف کنیم

مهاجم تیم تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی تیم بزرگی است و با حضور قلعه نویی به جمع مدعیان برمی‌گردد.
کد خبر : 56803

مهرداد بایرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط این روزهای تراکتورسازی در آستانه دیدار حساس مقابل استقلال در نیمه نهایی جام حذفی گفت: «خوشبختانه بعد از برد مقابل استقلال اهواز در لیگ، همه اعضای تیم در شرایط روحی خوبی به سر می‌برند. در چند روز اخیر تمرینات خوبی داشتیم و خودمان را برای بازی سخت مقابل استقلال آماده می‌کنیم.»


وی ادامه داد: «استقلال در این فصل جز بهترین‌ تیم‌های لیگ بود و شرایطش خوب است. در عین حال از روزی که قلعه نویی به تیم ما اضافه شد، انگیزه بازیکنان تیم زیاد شد. امیدوارم در بازی مقابل استقلال نتیجه خوبی را کسب کنیم و بتوانیم به فینال جام حذفی صعود کنیم.»


بایرامی در مورد تغییرات ایجاد شده در کادر فنی تراکتورسازی و تاثیر آن در روند بازی این تیم بیان داشت: «تونی زحمات زیادی برای تیم کشید، اما به خاطر مشکلات نتوانست در این فصل نتیجه بگیرد. از روزی هم که قلعه نویی به تیم اضافه شد به دلیل مسابقات لیگ و جام حذفی، فرصت برای مرور کارهای تاکتیکی نبود اما همان طور که گفتم با حضور قلعه‌نویی وضعیت تیم بهتر شد و با تمرینات کادر فنی جدید آینده خوبی در انتظار تراکتورسازی است.»


وی با اشاره با اینکه در زمان حضور تونی در تراکتور سازی فرصت زیادی به او برای بازی کردن نمی‌رسید، در این مورد گفت:« مربیگری سلیقه‌ای است. تونی اعتقادی به من نداشت و بیشتر از حمزه یونس استفاده می‌کرد. من هم اصلا از این موضوع ناراحت نیستم، چون تفکرات سرمربی تیم به این شکل بود. الان هم تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکرد را برای تیمم داشته باشم و به اوج برگردم.»


بازیکن تراکتورسازی تبریز در خصوص نتایج این تیم در نیم فصل اول لیگ افزود:«نیم فصل اول لیگ نتایج خوبی کسب نکردیم و در حد نام تراکتورسازی نبودیم. البته مشکلات زیادی هم داشتیم که مانع از نتیجه‌گیری ما شد. تراکتورسازی تیم بسیار بزرگی است و مطمئن باشید با کادر فنی جدید در نیم فصل دوم به صف مدعیان کسب عنوان قهرمانی برمی‌گردد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر