صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۲۴ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
علی کریمی:

از اول می‌دانستم چه اتفاقی در مجمع می‌افتد/ امیدوارم کسی به فوتبال خیانت نکرده باشد/ روز مهندس را تبریک می‌گویم!

پیشکسوت تیم ملی فوتبال گفت: از اول می‌دانستم چه اتفاقی می‌افتد اما برای آنکه بهانه به دست کسی ندهم در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال حضور پیدا کردم.
کد خبر : 567598

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علی کریمی که در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال حائز رأی لازم نشد پس از خروج از سالن انتخابات به خبرنگاران اظهار کرد: حضور فوتبالی‌ها در انتخابات رقم خورد که ما این کار را کردیم، اما طبیعتاً دیگر نشد. برای هاشمی و عزیزی خادم که به دور دوم رسیدند، آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم کسی که انتخاب می‌شود، کارهای اساسی برای فوتبال کشور انجام دهد.


وی ادامه داد: از اول می‌دانستم چه اتفاقی می‌افتد اما به این دلیل حضور پیدا کردم که فردا نگویند حالا که شرایط برای حضور فوتبالی‌ها در انتخابات فراهم شد و کسی هم نیامد، بهانه به دست کسی ندهم. از اول هم مشخص بود و 9 نفری که به من رأی دادند تشکر می‌کنم.


نامزد ریاست فدراسیون فوتبال تصریح کرد: از 9 نفری که به من رأی دادند تشکر می‌کنم. خوشحالم از این بابت که وقتی در انتخابات شرکت کردم، تمام بینندگان در سرتاسر کشور و جهان متوجه شدند 9 نفر در فوتبال ایران حضور دارند که دوست دارند این فوتبال تغییر کند. رأی تمام اعضای مجمع قابل احترام است و هر کسی حق رأی دارد. طبیعی است اگر من هم جای آنها بودم به آن کسی که دوست داشتم رأی می‌دادم.


وی تأکید کرد: امیدوارم طرف پیش وجدان خود خیالش راحت باشد و به فوتبال خیانت نکرده باشد. مشخص نیست 9 نفری که به من رأی دادند چه کسانی بودند اما خودتان دیدید چه اتفاقی افتاد.


کریمی در مورد اینکه مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال مهندسی شده بود،‌ گفت: نمی‌دانم، ولی باید با تأخیر روز مهندس را به تمام مهندسان تبریک بگویم و برای آنها آرزوی موفقیت کنم. 


کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال درباره اینکه آیا در قامت مربی مربی به فوتبال باز خواهد گشت، بیان کرد: نیازی به من نیست، طبیعتاً اگر به من نیاز بود، رأی می‌آوردم.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر