صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۳ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
شهردار منطقه یک تهران:

مرکز نوآوری و فناوری شهر هوشمند در شمال پایتخت وارد فاز اجرایی شد

شهردار منطقه یک تهران گفت: مرکز نوآوری و فناوری شهر هوشمند با هدف بسترسازی برای کاربردی کردن نوآوری و فناوری در منطقه یک و شناسایی نخبگان و صاحب‌نظران این حوزه، در موزه پروفسور حسابی وارد فاز اجرایی شد.
کد خبر : 567113

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سید حمید موسوی در ارتباط با  مرکز نوآوری و فناوری شهر هوشمند در شمال تهران اظهار کرد: موزه پروفسور حسابی به عنوان یکی از مراکز شمال تهران در حال تبدیل شدن به مرکز نوآوری و فناوری شهر هوشمند است که عملیات اجرایی آن به منظور فراهم نمودن بستر لازم جهت فعالیت استارتاپ‌ها، آغاز شده است.


وی تصریح کرد: عملیات بازسازی، تعمیر و تجهیز طبقه چهارم این موزه شامل کفسازی، نصب شیشه های سکوریت، تاسیسات و تجهیزات برقی و همچنین افزایش دو دستگاه آسانسور به منظور جابجایی موزه موجود از طبقه سوم به چهارم و جایگزینی استارتاپ ها، در طبقه سوم در دستور کار معاونت فنی و عمرانی منطقه یک قرار گرفته است.


شهردار منطقه یک تهران افزود: به منظور تقویت ایمنی در ساختمان موزه، اجرای عملیات تجهیز موزه، کتابخانه و سایر طبقات موجود در ساختمان ضلع شرقی جهت اعلام و اطفای حریق و مانیتورینگ مجموعه با استفاده از دوربین‌های مداربسته در محوطه داخلی و خارجی نیز در دست انجام است.


موسوی عنوان کرد: سیستم پیش بینی شده جهت کتابخانه مجموعه با توجه به ارزش تاریخی آن سیستم پیشرفته اعلام و اطفای حریق آن اتوماتیک خواهد بود.


وی خاطرنشان کرد: مرکز نوآوری شهرداری منطقه یک، بستر مناسبی برای استفاده از مجموعه‌های نوآور و خلاق در جهت هوشمندسازی فرآیندها و ابزارهای موجود برای رفع مشکلات و معضلات شهری خواهد بود تا با حمایت از شکل‌گیری ایده‌های نو، شاهد ارائه خدمات بهتر و کیفی‌تری به شهروندان باشیم.


انتهای پیام/4105


انتهای پیام/

ارسال نظر