صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۴۶ - ۲۸ آذر ۱۳۹۴
رییس دانشگاه آزاد بندرعباس:

پیروزی انقلاب اسلامی حاصل وحدت حوزه و دانشگاه بود

رییس دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس با تاکید بر حفظ وحدت در بین تمام اقشار جامعه ، خاطرنشان ساخت که پیروزی انقلاب اسلامی حاصل همین وحدت بزرگ بود که در راس آن حوزه و دانشگاه قرار داشت.
کد خبر : 56707

به گزارش خبر گزاری آنا ، مهدی باقری در جمع اساتید بسیجی و حوزویان بندرعباس با اشاره با گرامی داشت هفته وحدت و شهادت شهید انقلاب آیت الله مفتح گفت: یکی از دغدغه های حضرت امام راحل(ره) پیوند حوزه و دانشگاه بود که این اتفاق به خوبی رخ داد و باید با هوشیاری در حفظ آن سهیم باشیم .


وی یادآور شد که فاصله و جدایی بین حوزه و دانشگاه می تواند خطرناک باشد تصریح کرد:امروز خواست دشمنان به این مهم گذارده شده و همه باید در حفظ این اتحاد تلاش کنیم و با ارائه راهکارهای عملی و انقلابی این مسیر را همچون دوران اول انقلاب هموار نگه داریم.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان افزود: با نهادینه کردن ارزش های انقلاب و شناساندن آنان به نسل جدید می توان گام های بزرگی در این مسیر برداشت.


باقری وحدت را رمز موفقیت خواند و افزود : هر زمان در طول تاریخ اتحاد و یک پارچکی بین ملت و دولت حاکم بوده ، آن جامعه به پیشرفت های چشمگیری دست یافته و مسیر توسعه را با سهولت طی کرده است.


وی با انتقاد از افراط و تفریط تاکید کرد: حرکت های ناسالمی که با افراط و تفریط ، ارزش های بنیادین انقلاب را مورد هجمه قرار می دهند باید به انزوا بروند و کرسی های آزاد اندیشی مطابق دستور رهبر معظم انقلاب مسیر رشد و بالندگی را طی کند.


رییس دانشگاه آزاد واحد بندرعباس، حرکت های رو به رشد این دانشگاه را حاصل اتحاد و همدلی بین کارکنان ، استادان و دانشجویان دانست و افزود: این سه راس مثلث توسعه دانشگاه آزادند که با تعهد، تهذیب و تحصیل دانشگاه آزاد را به بالندگی نزدیک می کنند.


وی در پایان با قدردانی از همه ی دست اندکاران این مراسم گفت: امید است وحدت همیشه به عنوان یک رکن اصلی در جامعه نهادینه شود تا کشور بتواند از شر دشمنان انقلاب مصون بماند.



انتهای پیام/

ارسال نظر