صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۴۶ - ۲۸ آذر ۱۳۹۴
در گفت‌وگو با آنا

مدیر عامل سپاهان: اشتباهات داوری علیه سپاهان غیرطبیعی است/ نیم فصل دوم به جمع مدعیان برمی‌گردیم

علی‌اصغر باقریان گفت: اشتباهات داوری علیه سپاهان را از طرق قانونی پیگیری می‌کنیم چرا که معتقدم این اشتباهات غیر طبیعی است.
کد خبر : 56578

علی اصغر باقریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی روز گذشته سپاهان مقابل پدیده و از دست دادن دو امتیاز دیگر برای سپاهان در این فصل اظهار کرد:« من از نحوه بازی سپاهان راضی هستم. تیم ما فوتبال را خیلی خوب بازی می کند ولی متاسفانه در امر گلزنی موفق نیستیم. در بازی روز گذشته هم با اینکه فرصت‌های زیادی برای گل زدن داشتیم، فقط به یک گل رسیدیم. اما مهم این است که تیم ما خوب بازی می‌کند و به زودی مشکل گلزنی هم حل می‌شود.»


مدیرعامل سپاهان ادامه داد :«در هفته‌های اخیر اشتباهات داوری به طرز عجیبی به ضرر سپاهان است که نمونه بارز آن را در بازی روز گذشته دیدیم که داور خطای دروازه بان پدیده را روی بازیکن ما نگرفت. از نظر من شرایط غیر طبیعی علیه سپاهان حاکم است. دلیل این مسئله را نمی دانم و حتما از طریق قانونی اشتباهات داوری را پیگیری می کنیم.»


باقریان در خصوص بازی نکردن هادی عقیلی و محرم نویدکیا در بازی سپاهان مقابل پدیده افزود: «غیبت نویدکیا و عقیلی در ترکیب تیم، طبق تصمیم استیماچ بود و مطمئن باشید که یک تصمیم فنی بود. سرمربی تیم در تمرینات همه بازیکنان را زیر نظر دارد و هر بازیکنی که آماده‌تر باشد را در ترکیب قرار می‌دهد. البته عقیلی هم در طول هفته با یک مصدومیت جزیی مواجه بود که شرایطش برای بازی روز گذشته مهیا نبود.»


وی در مورد نتایج ضعیف سپاهان در هفته‌های اخیر و امیدواری این تیم به قرار گرفتن در جمع مدعیان لیگ در نیم فصل دوم گفت: «همانطور که استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب تیم به نفع تیم است، اما به دلیل کم تجربگی این بازیکنان در برخی از بازی‌ها به تیم ضرر می‌رساند. ما هم در ترکیب تیم خودمان از بازیکنان جوان زیادی استفاده می‌کنیم و باید به آنها فرصت داد تا خودشان را نشان دهند. تیم خوب و یکدستی داریم و با تقویت تیم در نیم فصل دوم به جمع مدعیان برمی‌گردیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر