صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۳۴ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
عبداللهی مطرح کرد؛

لزوم درآمدزایی غیرشهریه‌ای با اقدامات مدبرانه و عقلانی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای با اقدامات مدبرانه و عقلانی عنوان کرد: همواره باید امور را با تدبیر و خرد جمعی پیش برد.
کد خبر : 565778

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، اسماعیل عبداللهی در نشست شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با تأکید بر اینکه این جلسات برای مشخص شدن نقاط ضعف و قوت و رفع دغدغه‌هاست، گفت: واکاوی و ریشه‌یابی نقاط ضعف و قوت باید در این جلسات انجام شود.


وی با بیان اینکه خودمراقبتی نخستین گام برای جلوگیری از بروز خطاهای انسانی و سیستمی است، توضیح داد: اگر انجام امور با دقت و نظارت همراه شود، ضمن رضایتمندی مجموعه و ارباب رجوع از صرف هزینه و زمان برای کارهای تکراری جلوگیری خواهد شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با ابراز امیدواری از استمرار و تعامل میان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: در چهار سال گذشته با وجود کاستی‌ها اعم از گرانی و افزایش هزینه‌ها، سیل، زلزله، کرونا پیشرفت‌های خوبی در حوزه آموزشی و فناوری داشته‌ایم.


عبداللهی با تأکید بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای و زیرساخت‌های تحقق این مهم اعم از املاک، اموال، تجهیزات، ساختارهای علمی تا نیروی انسانی متخصص و پای کار عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین این ظرفیت‌ها، مراکز تحقیقاتی است که چهار مرکز تحقیقاتی در استان بوشهر فعال است.


30 تفاهم‌نامه با نهادهای اجرایی و صنعتی استان بوشهر منعقد شده است


وی با اشاره به فعالیت کنسرسیوم تخصصی انرژی‌های نو و تجدیدپذیر دانشگاه آزاد اسلامی در استان بوشهر یادآور شد: این کنسرسیوم چهارمین کنسرسیوم مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی بعد از کنسرسیوم‌های نانو، گیاهان دارویی، امنیت غذایی است و می‌تواند برندی معتبر برای استان بوشهر در کشور و عاملی مهم در تبدیل ظرفیت‌های بالقوه استان و دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر باشد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه 30 تفاهم‌نامه همکاری با نهادهای اجرایی و صنعتی استان بوشهر منعقد شده است، تبیین کرد: همواره باید امور را با تدبیر و خردجمعی پیش برد و از تصمیم‌های شخصی و هیجانی جلوگیری کرد.


دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر اینکه از مدیران و مسئولان انتظار مدیریت و راهبری است بر ضرورت گسترش سطح تعاملات میان‌بخشی و برون دانشگاهی تأکید کرد و گفت: راستی، صداقت، احترام و تکریم ارباب رجوع باید در عمل ما نهادینه شود.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر