صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۲۴ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لنجان عنوان کرد؛

گام‌های عملی در طرح پویش استعدادشناسی دانش‌آموزان/ اقتصاد دانشگاه باید مبتنی بر دانش باشد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لنجان گفت: نخستین گام عملی در راستای طرح پویش استعدادشناسی آن است که ابتدا كلاس‌های متنوعی در رشته‌های مختلف طراحی کرده و سپس آنها را به دانش‌آموزان معرفی کنیم تا استعدادهایشان را بسنجند.
کد خبر : 565164

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لنجان، سیدمسعود داودی در نشست مشترک با مدیران، معاونان، مشاوران تحصیلی، مدیران دبیرستان‌ها و هنرستان‌های آموزش و پرورش زرین‌شهر که در دانشگاه آزاد اسلامی لنجان برگزار شد با اشاره به مسیر دانشگاه آزاد اسلامی در پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب اسلامی گفت: اقتصاد دانشگاه آزاداسلامی در راستای ایفای نقش موثر در تحقق الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب اسلامی باید مبتنی بر دانش باشد.


وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان با شعار «دانشگاه مردمی برای مردم» به‌عنوان یک مرکز علمی معتبر با امکانات و تجهیزات به‌روز آموزشی و پژوهشی با توسعه مرزهای دانش، مهارت و پرورش نیروهای خلاق، متخصص، متفکر و متعهد در زمینه‌های مختلف علم و فناوری نوگرا و خردگرا در خدمت مردم خواهد بود.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لنجان با اشاره به پویش دانش‌آموزی عنوان کرد: این دانشگاه در پویش دانش‌آموزی طرحی را در نظر دارد که دانش‌آموزان با هدايت و راهبری مربيان پویشی، استعدادهای نهفته در وجود خویش را كشف کرده و شکوفا سازند.


بستر پویش استعدادسنجی نوعی خودسنجی است


داودی با بیان اینکه بستر پویش نوعی خودسنجی است، افزود: مهم‌ترین بخش پویش در مرحله برنامه‌ریزی، تعیین درس‌ها و انتخاب مربیان است که باید اهداف مورد نظر را در پویش تأمین کند تا دانش‌آموزان بتوانند با هدايت و راهبری مربيان پویشی، استعدادهای نهفته در وجود خویش را كشف کرده و شکوفا کنند.


وی مطرح کرد: نخستین گام عملی در راستای طرح پویش استعدادشناسی آن است که ابتدا كلاس‌های متنوعی در رشته‌های مختلف طراحی کرده و سپس آنها را به دانش‌آموزان معرفی کنیم تا خود بیندیشند و  با توجه به حدس و باوری كه از نیازها و علایق خویش دارند توانایی‌ها و استعدادهایشان را بسنجند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لنجان متذکر شد: براساس طرح پویش استعدادشناسی دانش‌آموزان در مشورت با اولیا و مربیان خود تصمیم می‌گیرند و دروس مورد نظرشان را انتخاب می‌کنند، از این رو انتخاب‌های خود را در زندگی برعهده گرفته و پنداری مثبت و مفید از خویش به دست خواهند آورد.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر