صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۵۹ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
با حضور مسئولان؛

دانشگاه آزاد اسلامی با مرکز تحقیقات کشاورزی جنوب کرمان تفاهم‌نامه امضا کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با اشاره به امضای تفاهم‌نامه میان این دانشگاه و مرکز تحقیقات کشاورزی جنوب کرمان بیان کرد: امیداریم از این همکاری برای رفع مشکلات موجود شهرستان جیرفت و منطقه استفاده و به پیشرفت دانش کمک کنیم.
کد خبر : 564430

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از جیرفت در مراسمی تفاهم‌نامه‌ همکاری دانشگاه آزاد اسلامی جیرفت و مرکز تحقیقات کشاورزی جنوب استان کرمان منعقد شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در حاشیه این جلسه گفت: امیداریم با همکاری مرکز تحقیقات جنوب کرمان از تمام ظرفیت‌های دو مرکز علمی برای رفع مشکلات موجود شهرستان جیرفت و منطقه  استفاده و با تبادل دانش مکتوب و ضمنی به پیشرفت دانش کمک کنیم.



اسماعیل اسلامی، مرکز تحقیقات کشاورزی جنوب استان کرمان را از مراکز علمی و پزوهشی موفق در زمینه کشاورزی دانست و اضافه کرد: این مرکز استادان برجسته‌ای در زمینه کشاورزی و علمی دارد و امیدواریم این تفاهم‌نامه آغازی برای همکاری جدی در راستای رفع مسائل مردم منطقه و پیشرفت علمی و تحقیقاتی باشد.


وی با بیان اینکه وارد فاز تحقیقاتی و کاربردی جدیدی شده‌ایم، متذکر شد: باید دانشجویان را به سمت علوم کاربردی هدایت کنیم و تحقیقات را به گونه‌ای پیش ببریم که در حوزه تولید منجر به ثروت شود.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر