صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۳۸ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۹

آغاز پروژه ممیزی املاک منطقه 12 شهرداری تهران

معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه 12 تهران در دومین جلسه کمیته ممیزی این منطقه از آغاز پروژه ممیزی املاک محدوده این منطقه از 21 بهمن‌ماه خبر داد.
کد خبر : 564414

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمدحسین حیدریان در ارتباط با نحوه انجام ممیزی، اطلاع‌رسانی به شهروندان، کسبه تجاری و اقدامات لازم برای شروع ممیزی اظهار کرد: انجام ممیزی در راسته‌های تجاری به دلیل ازدحام جمعیت و مراجعین و جلوگیری از شیوع کروناویروس، خارج از بازار تهران خواهد بود. ممیزین دارای کارت شناسایی و کاور متحدالشکل ممیزی شهر تهران‌اند و مشخصات آنها نیز به مراکز انتظامی تحویل داده شده که از 21 بهمن‌ماه با مراجعه حضوری به املاک، آماده انجام وظیفه در این حوزه خواهند بود.


وی خواستار همکاری کسبه و ساکنان منطقه با ممیزین در مورد ثبت و به‌روزرسانی اطلاعات دقیق املاک خود که شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره همراه مالک است، شد و افزود: شهروندان عزیز می‌توانند در صورت وجود هرگونه سؤال، ابهام یا اعتراض با شماره تماس 96028946 که مربوط به ناظر ممیزین است، تماس حاصل فرمایند یا به صورت حضوری به ستاد ممیزی منطقه 12 یا اداره درآمد به نشانی میدان شهدا، ساختمان شهرداری منطقه 12، طبقه همکف مراجعه کنند.


معاون مالی و اقتصاد شهری قلب طهران ضمن بیان این نکته که ممیزی املاک مستند به ماده 2 و 9 قانون نوسازی و عمران شهری باید هر 5 سال یک‌بار انجام گیرد، ادامه داد: با توجه به توسعه شهر و افزایش تغییرات کاربری شامل اداری، تجاری، آموزشی، صنعتی، تولیدی و... به‌روزآوری اطلاعات در مورد وضع موجود ملک و مساحت‌های سندی برای حفظ حقوق کسبه و شهروندان ضروری است.


حیدریان تصریح کرد: در صورت نبود همکاری، مالکان هنگام نقل و انتقال یا دریافت پایان کار و مفاصا و یا محاسبه عوارض به دلیل ثبت‌نشدن اطلاعات درست و دقیق، با مشکل روبه‌رو می‌شوند که باید با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک، پرداخت هزینه و تحمل طولانی‌شدن زمان اصلاح اطلاعات، آن را جبران کنند؛ حال آنکه پروژه ممیزی این موضوع را برای شهروندان تسهیل می‌کند و خدمات مناسبی برای حل مشکلات و مغایرت‌های ملکی به شمار می‌رود.


انتهای پیام/4105


انتهای پیام/

ارسال نظر