صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۵۰ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
بدخشان ظهوری مطرح کرد؛

ایران چگونه باید خود را با تحولات جنوب قفقاز وفق دهد؟

سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان تأکید کرد: جنوب قفقاز به سرعت در حال تحول بوده و با توجه به بازیگران جدی منطقه‌ای مراکز تحقیقاتی به‌خصوص دانشگاه‌ها باید موضوعات مختلفی را به‌عنوان مقاله، پایان‌نامه و رساله در این باره بررسی کند.
کد خبر : 564233

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رشت، وبینار «جمهوری ارمنستان؛ دروازه ورود به اتحادیه اقتصادی اوراسیا» با حضور محمد دوستار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.


در این نشست پیام عباس بدخشان ظهوری سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان توسط علیرضا نظیف عضو هیئت مدیره و رئیس نمایندگی شمال غرب انجمن دوستی ایران و ارمنستان قرائت شد.


در متن پیام بدخشان ظهوری آمده است: تحولات جنوب قفقاز به سرعت در حال انجام بوده و با توجه به بازیگران جدی منطقه‌ای و حتی فرامنطقه‌ای، مراکز تحقیقاتی به‌خصوص دانشگاه‌ها و دانشگاه آزاد اسلامی باید موضوعات مختلفی را به‌عنوان مقاله، پایان‌نامه و رساله در این باره بررسی کرده و منافع کشور را در این مناطق حساس مورد توجه قرار دهند.


در این پیام عنوان شده است: با این شیوه می‌توانیم به‌ دور از ملاحظه‌کاری‌های بعضاً بدون نتیجه و با هدف تأمین منافع ملی کشور روابط‌مان را در تمام حوزه‌ها به‌خصوص سیاسی، اقتصادی، امنیتی، نظامی، فرهنگی، قومیتی، منطقه و اتحادیه مهم اورآسیا در منطقه حساس قفقاز تنظیم کنیم.


در متن پیام سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان بیان شده است: بدون تردید مسئولان به‌دنبال حفظ هرچه بیشتر منافع ملی کشور هستند؛ بنابراین محیط‌های علمی و رسالتی متفاوت و تأثیرگذارتر و ماندگار از محافل اجرایی و سیاسی در  اینگونه موضوعات دارند.


در این پیام مطرح شده است: مجموعه‌ای از سؤالات در تحولات اخیر و آینده مطرح است که امکان پرداختن به آنها در شرایط کنونی وجود دارد.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر