صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۱:۰۴ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۹

اهم دستاوردهای حوزه فناوری اطلاعات بانک رفاه کارگران اعلام شد

آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اهم دستاوردهای حوزه فناوری اطلاعات بانک رفاه کارگران اعلام شد.
کد خبر : 563167

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اهم دستاوردهای حوزه فناوری اطلاعات بانک رفاه کارگران اعلام شد.


به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دستاوردهای این بانک در زمینه فناوری اطلاعات به این شرح است:


1- طراحی پلت فرم ویژه ارائه خدمات بانکداری باز


2- توسعه خدمات اپلیکیشن های موبایلی همراه کارت


3- طراحی اپلیکیشن موبایلی دستیار صوتی


4- طراحی سامانه انباره داده


5- طراحی سامانه ویژه مدیریت ریسک نقدینگی مبتنی بر انباره داده


6- طراحی سامانه مدیریت ریسک عملیاتی


7- طراحی باشگاه ارائه خدمات اختصاصی به مشتریان


8- باز طراحی سامانه نظام پیشنهادات کارکنان و مشتریان


9- توسعه خدمات موبایل بانک


10- توسعه خدمات اینترنت بانک


11- امکان فعال‌سازی غیرحضوری موبایل بانک و اینترنت بانک


12- امکان افتتاح حساب غیرحضوری ویژه مشتریان موجود


13- طراحی سامانه ویژه پرداخت غیرحضوری تسهیلات مستمری‌بگیران


14- طراحی سامانه درخواست انسداد غیرحضوری حساب‌های مازاد


15- پایدارسازی سامانه متمرکز ریالی و افزایش TPS سامانه


16- افزایش TPS سامانه کارت پرداخت


17- ارائه خدمات بدون کارت از طریق دستگاه‌های خودپرداز


18-طراحی و پیاده‌سازی مرکز عملیات امنیت (SOC) و سامانه مدیریت مخاطرات و رویدادهای امنیتی (SIEM)


19- اجرای پروژه رمزنگاری انتها به انتهای سامانه حساب همراه در لایه انتقال


20- توسعه و پایداری زیرساخت‌های سایبری و کلیدی بانک از طریق زیرساخت اکتیو دایرکتوری در شبکه اینترنت ساختمان‌های ستادی


21- راه‌اندازی سامانه مدیریت امور مشتریان بانکداری جامع


22- اعمال تغییرات نرم‌افزاری و ایجاد صف و تعریف کلید بر روی استند دستگاه‌های نوبت‌دهی منصوب در شعب بانک جهت تفکیک باجه‌های خدمت‌رسانی


23- راه‌اندازی خدمت ارسال اسم به‌جای شماره (MASK)برای پیامک‌های ارسالی از سمت بانک


24- راه‌اندازی سامانه مدیریت امور مشتریان بانکداری جامع و اجرای آزمایشی در مدیریت منطقه یک


25- راه‌اندازی و بهره‌برداری از زیرساخت خدمات ابری(CDN) در بستر اینترنت جهت افزایش سرعت و دسترس‌پذیری دانلود نرم‌افزارهای موبایلی بانک توسط مشتریان


26- راه‌اندازی زیرساخت ارتباطی با سازمان تأمین اجتماعی جهت بهره‌برداری در طرح تسهیلات مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی


27- راه‌اندازی زیرساخت Gmail Markting جهت ایجاد امکان ارسال ایمیل گروهی به مشتریان ویژه بانک


انتهای پیام/4129/ر


انتهای پیام/

ارسال نظر