صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۵۴ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
دانشگاه همراه با انقلاب/149

سمائیان تویسرکان به استقبال پیروزی انقلاب رفتند

معلمان و مربیان دبستان پسرانه و دخترانه سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان با برگزاری مراسمی یاد و خاطره سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشتند.
کد خبر : 563092

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تویسرکان، دبستان پسرانه و دخترانه سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان با برگزاری مراسمی یاد و خاطره پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز 22 بهمن را با حضور معلمان و مربیان در سالن ورزشی این واحد دانشگاهی گرامی داشت.



مدیر دبستان سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان با تبریک به‌مناسبت فرارسیدن ایام فرخنده 22 بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: پس از مشورت و هماهنگی با کادر مدرسه و انجمن اولیا و مربیان تصمیم گرفته شد با توجه به وضعیت کرونایی کشور و عدم حضور فیزیکی دانش‌آموزان و معلمان در مدرسه در راستای گرامیداشت دهه مبارک فجر و برگزاری جشن این ایام و به‌منظور رفع خستگی آنان، برنامه محدودی با رعایت کامل شیوه‌نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در سالن ورزشی واحد تویسرکان برگزار کنیم.



مرضیه هنرآموز با بیان اینکه این برنامه با حضور معلمان زن و مرد دبستان پسرانه و دخترانه سما برگزار شد، عنوان کرد: برای این مراسم قرار بر آن شد که یک‌سری مسابقات مفرح مانند تنیس روی میز، پرتاب دارت، پرتاب توپ به حلقه بسکتبال و شطرنج بین هر دو گروه برگزار و در پایان به نفرات اول تا سوم هر دو گروه جوایزی به رسم یادبود اهدا شود.


به گزارش آنا در حین برگزاری این برنامه، مجتبی بابایی رئیس و اعضای هیات رئیسه واحد تویسرکان نیز با بازدید از این مراسم، ایام‌الله دهه فجر را به مجموعه آموزشی سما تبریک گفتند.



انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر