صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۵۹ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بابل:

فاطمه زهرا(س) نماد انسان کامل در جامعه بشری است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها نقش بسزایی در ترویچ دین مبین اسلام داشت و نماد یک انسان کامل در جامعه بشری است.
کد خبر : 561488

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بابل، سیدمیرالله حسینی با حضور در محل کار بانوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها و دهه مبارک فجر اظهار کرد: الگوپذیری زنان جامعه از سیره و شخصیت  بانوی دو عالم حضرت زهرا سلام‌الله علیها سبب تعالی و آرامش در زندگی برای خانواده‌ها می‌شود.


وی با بیان اینکه نیمی از جمعیت جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند، افزود: تبیین اهداف زندگی صدیقه کبری سلام‌الله علیها و ولایت‌پذیری آن برای ارتقای سطح آگاهی جوانان و دانشگاهیان مهم‌ترین وظایف استادان و مسئولان فرهنگی  دانشگاه و حوزه‌های علمیه است.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل اظهار کرد: تعلیم و تربیت بانوان در خانواده و استادان در دانشگاه باید مبتنی بر سیره حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها باشد تا آینده جامعه و کانون گرم خانواده دچار آسیب و چالش نشود.


حسینی اضافه کرد: همکاران و استادان بانوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در آموزش، دانشجویی، امور بالینی، حوزه سلامت جامعه و در راستای پیشبرد اهداف علمی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه نقش بسزایی دارند.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر