صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۴۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
دانشگاه همراه با انقلاب/19 حجت‌الاسلام آقاجانی تأکید کرد؛

حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب با فکر، اندیشه و عمل

جانشین مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی سیستان بلوچستان گفت: حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی باید همراه فکر، اندیشه و عمل باشد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.
کد خبر : 560660

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زاهدان، مراسم گرامیداشت ۱۲ بهمن سالروز بازگشت معمار کبیر انقلاب به ایران اسلامی با برگزاری مراسم غبارروبی مزار شهدای گمنام و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان برگزار شد.


در این مراسم پرشور که با حضور اعضای هیئت رئیسه، کارکنان، استادان، رئیس دبیرخانه هیئت امنا و جانشین مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان برگزار شد، شرکت‌کنندگان با حضور بر سر مزار شهید گمنام با غبارروبی و نثار گل و گلاب و ذکر فاتحه، یاد شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند و با آرمان‌های شهدا، امام شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.


جانشین مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی  سیستان بلوچستان در این مراسم با اشاره به نهضت امام خمینی و بازگشت ایشان به وطن در سال ۵۷، اقتدار و عدم وابستگی ایران اسلامی را به برکت این مجاهدت‌ها و ازجان‌گذشتن‌ها دانست.



حجت‌الاسلام محمد آقاجانی با بیان اینکه باید از دستاوردهای انقلاب اسلامی که به برکت خون شهدا است، صیانت کرد، عنوان کرد: حفظ و صیانت این دستاوردها باید همراه فکر، اندیشه و عمل باشد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.


رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان نیز عنوان کرد: انقلاب ۵۷ که با هدایت و رهبری معمار کبیر انقلاب به ثمر نشست، آزادی از یوغ کشورهای استعمارگر که با چپاول سرمایه‌های ایران و تضعیف دین و اعتقادات مردم سعی بر نابودی و استثمار ایران داشتند و آزادی از سلطه استکبار را به ملت ایران ارزانی داشت.


احمد مهربان خاطرنشان کرد: اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی در این برهه از زمان به برکت خون شهداست که با گذشت جان‌شان امنیت و اقتدار را به مردم و میان اسلامی تقدیم کردند و ما باید پاسخگوی خون شهدا باشیم.


وی با آرزوی سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری خلف صالح معمار کبیر انقلاب یادآور شد: یک نیروی انقلابی مؤمن و متدین باید همواره گوش به فرمان رهبر انقلاب باشد تا در مسیر انقلاب بماند.


این مسئول توضیح داد: ترس و واهمه دشمنان از ولایت‌مداری ملت ایران است و دشمن همواره در تلاش برای تضعیف این روحیه بوده که همیشه با هوشیاری ملت ایران این توسعه دشمنان نقش بر آب و خنثی شده است.


به گزارش آنا، در ادامه این مراسم شرکت‌کنندگان با برپایی راهپیمایی نمادین در دانشگاه در برنامه اهتزاز پرچم بزرگ مقدس جمهوری اسلامی شرکت کردند.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر