صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۵ - ۲۵ آذر ۱۳۹۴
در گفت و گو با آنا

رحمان رضایی : استقلال را حذف می‌کنیم/ تراکتور مشکل بدنی دارد

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: با انگیزه زیادی به تراکتورسازی آمده ام و دوست دارم تمام تجربیات خودم را در طی این سالها در اختیار این تیم و مردم تبریز بگذارم.
کد خبر : 56052

رحمان رضایی که به تازگی به جمع کادر فنی تیم تراکتورسازی اضافه شده‌ است به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «واقعا از آقای قلعه نویی تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرده و من را به جمع کادر فنی تراکتور اضافه کرد، البته من هنوز قراردادی با این تیم امضا نکرده‌‌ام اما در طی روزها آینده و بعد از بازی با استقلال اهواز در تبریز قراردادم امضاء خواهد شد. انگیزه زیادی برای کار کردن دارم، وقتی شخصی چون امیر خان شما را انتخاب می کند باید انگیزه شما دو چندان شود.»


وی ادامه داد: «من از اینکه مورد اعتماد امیر قلعه‌نویی قرار گرفتم بر خود می بالم، دوست دارم تجربیات خودم را در اختیار بازیکنان تراکتور بگذارم، تراکتور تیم بزرگی است، آنها در طی این سال‌های اخیر شخصیت خوبی برای خود بدست آورده‌اند و این موضوع اهمیت خاصی برای من داشت که در این تیم کار کنم. البته به غیر از این موضوع باشگاه تراکتورسازی هواداران زیادی هم دارد، تراکتور یکی از تیم های خوب ایران است و در جام باشگاه های آسیا هم حضور دارد و این موضوع از جنبه بین المللی هم برای من اهمیت داشت.»


رضایی در مورد اینکه چه زمانی تراکتور متفاوت را خواهیم دید تصریح کرد: «در بازی برابر استقلال شما عیار این تیم را دیدید، بازی را خوب آغاز کردیم و موقعیت های خوبی هم داشتیم، متاسفانه در برخی پست‌ها به خصوص خط حمله مشکل داریم، باید این موضوع را حل کنیم، اعتقاد دارم در این تیم بازیکنان شاخصی حضور دارند، البته با اینکه مقابل استقلال بازی می کردیم ولی با این حال فوتبال خودمان را به آنها دیکته کردیم. دیگر مشکل تیم به مشکل بدنی بازیکنان بر می‌گردد. در همین بازی با استقلال در نیمه دوم افت کردیم. برای رسیدن به تیم مورد نظر کادر فنی و امیر قلعه نویی باید تا آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر صبر کرد.»


مربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره مصاف دوباره این تیم با استقلال تهران در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: «بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود، مشکلی برای این بازی نداریم و آماده این بازی هستیم، همه بازیکنان نسبت به این بازی توجیه هستند. مطمئن هستم استقلال را حذف می‌کنیم اما باید در این بازی هواداران تراکتور باید به یاری ما بیایند، اگر می‌خواهیم در جام حذفی به فینال برسیم باید همه کمک کنند، پتانسیل بالای تراکتور به خاطر هواداران این تیم است که انرژی زیادی دارند، من امیدوارم با حمایت‌های آنها در این بازی مهم با پیروزی میدان را ترک کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر