صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۵۴ - ۲۵ آذر ۱۳۹۴
در گفت و گو با آنا

ایوب ذوالفقاری: بهترین تصمیم را در مورد حمزه یونس می‌گیریم/ نمی‌دانم اعتراض استقلالی‌ها برای چیست؟

سرپرست باشگاه تراکتورسازی گفت: پرونده بازی با استقلال بسته شده‌است و نیازی نیست دوستان ما در استقلال این‌قدر در مورد داوری این بازی بحث و جدل کنند.
کد خبر : 55987

ایوب ذوالفقاری در گفت‌وگوی با خبرنگارورزشی آنا درباره آخرین وضع یونس‌حمزه، مهاجم تونسی این تیم، گفت: «با نظر امیر قلعه‌نویی یونس در اختیار باشگاه قرار گرفته است و فعلا حق تمرین با سایر بازیکنان را ندارد. البته هنوز وضع این بازیکن مشخص نشده‌ است و باید در مورد وی بهترین تصمیم را بگیریم که منافع باشگاه هم در آن لحاظ شود.»


سرپرست تراکتورسازان تبریزی در خصوص حضور رحمان رضایی به عنوان مربی در تراکتور نیز گفت: «سرمربی تیم او را می خواهد و حضور رضایی در بین مربیان تراکتور قطعی‌ شده‌ است. البته هنوز قرارداد رضایی با باشگاه به امضا نرسیده‌ است اما در این باره هم مشکلی وجود ندارد و به‌زودی این مار انجام می‌شود.»


ذوالفقاری درباره وضع کارلوس کاردوسو، مدافع این تیم که در بازی مقابل استقلال مصدوم و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد، گفت: «خدا را شکر مصدومیت کارلوس زیاد جدی نبود و او مشکل خاصی ندارد. البته منتظر پاسخ ام.آر.آی. این بازیکن هستیم تا پزشکان بعد از دیدن عکس نظر نهایی خود را درباره مصدومیت وی اعلام کنند. این بازیکن در بازی ما مقابل استقلال اهواز غایب است ولی با کمک کادر پزشکی به بازی حساس برابر استقلال در جام حذفی می‌رسد.
سرپرست باشگاه تراکتورسازی همچنین در واکنش به این موضوع که استقلالی‌ها معتقد هستند که محسن قهرمانی داور بازی آنها مقابل تراکتور یک ضربه پنالتی را به سود این تیم نگرفته است‌، گفت: «این موضوع را شنیدم، اما این نظر آنهاست. واقعا نمی‌دانم استقلالی‌ها برای چی اعتراض می‌کنند. همه باید به تصمیم آقای قهرمانی احترام بگذاریم. از نظر من بازی صحنه مشکوکی نداشت که دوستان در استقلال بخواهند به آن اعتراض داشته باشند. سوت پایان بازی زده شده و از نظر ما پرونده بازی مقابل استقلال بسته شده‌ است و نیاز نیست دوستان این‌قدر در مورد داوری بحث و جدل کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر