صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۰۸ - ۲۵ آذر ۱۳۹۴

استقبال 10هزار نفری دانشجویان و استادان واحد نجف‌آباد از مسابقات قرآن و عترت در دوره بیست و یکم

ثبت‌نام بیش از 10هزار نفر از دانشجویان و استادان واحد نجف‌آباد در بیست و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت، این واحد دانشگاهی را پرچمدار ثبت‌نام در این دوره از مسابقات کرده است.
کد خبر : 55959

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نجف‌آباد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد، استقبال استادان و دانشجویان برای شرکت در مسابقات قرآن و عترت را چشمگیر و بی‌نظیر خواند و گفت: واحد نجف‌آباد همان‌گونه که انتظار می‌رفت و در شأن این مسابقات عظیم معنوی و فرهنگی بود به استقبال مسابقات رفت و برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این مسابقات از اول آبان سال جاری ستاد برگزاری مسابقات تشکیل شد.


دکتر سیدمحمد امیری افزود: این ستاد به‌طور مرتب و با برگزاری جلسات مستمر و انجام هماهنگی‌های لازم لجستیکی و اداری فضای دانشگاه را برای برگزاری باشکوه مسابقات آماده کرد و برنامه ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در مسابقات در ۱۲ نقطه دانشگاه و برپایی ایستگاه‌های ثبت‌نام ثابت و سیار انجام شد.


امیری ادامه داد: برگزاری این مسابقات که قدمتی بیست‌ساله دارد، همیشه موجب خیر و برکت برای دانشگاه آزاد اسلامی بوده است و با فراگیر شدن فضای برگزاری مسابقات تحرک و جنب و جوش معنوی خاصی بر مجموعه دانشگاه نجف‌آباد حاکم می‌شود. به گونه‌ای که ما اکنون برای برگزاری این برنامه عظیم فرهنگی با شرکت ده هزار دانشجو و استاد الحمدلله هیچ گونه کمبودی چه به لحاظ فضای فیزیکی و چه به لحاظ نیروی انسانی نداریم و کارکنان خدوم و زحمتکش دانشگاه عاشقانه در تمام اوقات شبانه‌روز وقت خویش را مصروف برگزاری این مسابقات معنوی می‌کنند.



رئیس اداره امور فرهنگی کانون قرآن و عترت واحد نجف‌آباد هم با بیان اینکه این واحد سالیان متمادی پیشتاز حضور حداکثری دانشجویان و استادان در مسابقات قرآن و عترت است، گفت: این دوره از مسابقات در ده رشته کتبی شامل: تفسیر قرآن کریم، زندگی‌نامه چهارده معصوم، حفظ و ترجمه زیارت عاشورا و جامعه کبیره، نماز، ترجمه قرآن به زبان انگلیسی، احکام ویژه برادران و خواهران، زندگی پیامبر اسلام، ترجمه قرآن کریم به زبان فارسی و آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه، در 12 حوزه امتحانی برگزار می‌شود.


ناصر یزدانی افزود: در برگزاری این آزمون همه بخش‌های دانشگاه مشارکت و همکاری دارند و 350 نفر از پرسنل معاونت‌ها و دانشکده‌ها به عنوان عوامل اجرایی و برگزارکننده آزمون کانون قرآن و عترت را در این امر معنوی یاری می‌دهند.



یزدانی با توجه به کسب 9 مقام برتر دوره گذشته این مسابقات در سطح کشوری از سوی دانشجویان و استادان این واحد خاطرنشان کرد: لطف خداوند متعال به این واحد و حمایت‌های بی دریغ هیات رئیسه و برنامه ریزی دقیق مدیریت دانشگاه باعث استقبال دانشجویان از شرکت در این مسابقات شده است و کارکنان واحد نجف‌آباد، برگزاری مسابقات را فرصتی مغتنم برای کمک در اجرای یک رویداد بزرگ فرهنگی در دانشگاه تلقی می‌کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر