صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۴۳ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
در آستانه ایام‌الله دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

دیدار اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی با خانواده شهدا

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی در آستانه ایام‌الله دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و فرارسیدن سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) با خانواده شهید غلام جعفری دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر : 559486

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ممسنی در آستانه ایام‌الله دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و فرارسیدن سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س)، سیروس حدادنیا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی، علی کریمی معاون فرهنگی و جمعی از همکاران این دانشگاه به همراه موسی بهزادی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید غلام جعفری دیدار و گفتگو کردند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی بر ضرورت تجدید عهد با آرمان‌های انقلاب اسلامی و تکریم از شهدا و ایثارگران پرداخت.


سیروس حدادنیا افزود: جانفشانی‌های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس به‌عنوان اسطوره استقامت، صبر و دلاوری در دفتر رشادت‌های انقلاب اسلامی و اذهان ثبت شده و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران افتخار بزرگی است.


وی با بیان اینکه شهیدان از همه هستی خود گذشته و امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند، اضافه کرد: امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه‌آفرینی شهدا و ایثارگران است.



عضو شورای فرهنگی شهرستان ممسنی خاطرنشان کرد: خانواده شهدا با تقدیم فرزندان خود در راه انقلاب و اسلام کار بزرگی انجام داده‌اند و در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب  اسلامی کاری ستودنی و بزرگ از خود به یادگار گذاشتند که این مهم افتخار بزرگی برای ملت ایران است.


حدادنیا در راستای  خدمت‌رسانی به خانواده معظم شهدا توسط دانشگاهیان یادآور شد: امیدواریم توفیق خدمت به این خانواده‌ها را به معنای  واقعی داشته باشیم و در پیشگاه خداوند و نزد مردم شرمنده و مدیون حق شهدا نباشیم.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر