ازدحام در شعب و کارگزاریهای سازمان تأمین اجتماعی باید کم شود
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در جلسه هفتگی بررسی وضعیت خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی که با عنوان طرح ۳۰۷۰ در حال اجرا است؛ اظهار داشت: از ۳۰ خدمتی که برای غیرحضوری شدن آنها برنامهریزی کردهایم تاکنون ۲۰ خدمت بهصورت غیرحضوری به مردم ارائه میشود و انتظار میرود به روند ارتقا کیفی و کمی خدمات غیرحضوری بهصورت پایدار ادامه یابد.
وی با بیان اینکه در جلسات هفتگی با حضور مدیران تأمین اجتماعی استانها وضعیت سامانههای خدمات غیرحضوری مرور میشود، گفت: در هرکدام از این سامانهها باید وضعیت خدمترسانی و روند تغییرات صورت گرفته پس از غیرحضوری شدن سرویس مشخص باشد و بتوانیم ارزیابی درستی از خدمات غیرحضوری داشته باشیم.
سالاری هدف نهایی خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی را افزایش رضایتمندی مردم برشمرد و افزود: با توجه به انتظارات برحق مردم و بهویژه شرایط شیوع کرونا باید خدمات سازمان تأمین اجتماعی بهگونهای به مردم ارائه شود نیازی به حضور مردم و ازدحام در شعب و کارگزاریها نباشد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: خدمات غیرحضوری باید بهصورت مداوم توسط واحدهای تخصصی مورد ارزیابی قرار گیرد و ارتقا کیفیت این خدمات بهصورت دائمی در دستور کار خواهد بود.
انتهای پیام/4129/
انتهای پیام/