صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۴۵ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
سالاری:

ازدحام در شعب و کارگزاری‌های سازمان تأمین اجتماعی باید کم شود

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: توجه به انتظارات برحق مردم و به‌ویژه شرایط شیوع کرونا باید خدمات سازمان تأمین اجتماعی به‌گونه‌ای به مردم ارائه شود نیازی به حضور مردم و ازدحام در شعب و کارگزاری‌ها نباشد.
کد خبر : 559217

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در جلسه هفتگی بررسی وضعیت خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی که با عنوان طرح ۳۰۷۰ در حال اجرا است؛ اظهار داشت: از ۳۰ خدمتی که برای غیرحضوری شدن آن‌ها برنامه‌ریزی کرده‌ایم تاکنون ۲۰ خدمت به‌صورت غیرحضوری به مردم ارائه می‌شود و انتظار می‌رود به روند ارتقا کیفی و کمی خدمات غیرحضوری به‌صورت پایدار ادامه یابد.


وی با بیان اینکه در جلسات هفتگی با حضور مدیران تأمین اجتماعی استان‌ها وضعیت سامانه‌های خدمات غیرحضوری مرور می‌شود، گفت: در هرکدام از این سامانه‌ها باید وضعیت خدمت‌رسانی و روند تغییرات صورت گرفته پس از غیرحضوری شدن سرویس مشخص باشد و بتوانیم ارزیابی درستی از خدمات غیرحضوری داشته باشیم.


سالاری هدف نهایی خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی را افزایش رضایتمندی مردم برشمرد و افزود: با توجه به انتظارات برحق مردم و به‌ویژه شرایط شیوع کرونا باید خدمات سازمان تأمین اجتماعی به‌گونه‌ای به مردم ارائه شود نیازی به حضور مردم و ازدحام در شعب و کارگزاری‌ها نباشد.


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: خدمات غیرحضوری باید به‌صورت مداوم توسط واحدهای تخصصی مورد ارزیابی قرار گیرد و ارتقا کیفیت این خدمات به‌صورت دائمی در دستور کار خواهد بود.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر