صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۵ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
کامرانی اعلام کرد؛

شماره معکوس گشایش کلینیک حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان از گشایش کلینیک حقوقی واحد بندرعباس با حضور معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.
کد خبر : 559141

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرعباس، احسان کامرانی در جلسه هماهنگی سفر حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی به استان هرمزگان گفت: حضور وی در استان، گشایشی در راستای پیشبرد اهداف آموزشی و ارتقای مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود و امیدواریم موجب برداشتن  گام‌های بزرگی در پیشبرد اهداف علمی و تمدن‌سازی اسلامی  در واحدهای دانشگاهی استان شود.


وی اضافه کرد:  دیدار با  نماینده ولی فقیه در  استان هرمزگان، نشست با علمای اهل سنت و شیعه، نشست در جلسه شورای اداری استان، شرکت در جلسه هم‌اندیشی استادان بسیجی، حضور در جمع گروه معارف، هیئت‌های اندیشه‌ورز و استادان دانشکده علوم انسانی واحد بندرعباس، گشایش کلینیک حقوقی ازجمله برنامه‌های حضور معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در استان هرمزگان خواهد بود.


دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان پیگیری راه‌اندازی دانشکده علوم و فنون دریایی با تلفیقی از رشته‌های علوم انسانی در حوزه‌های حقوق دریا، اقتصاد دریامحور، صنعت توریسم، ترابری دریایی و تجارت، مدیریت محیط زیست  و... را خواستار شد و گفت: راه‌اندازی این دانشکده باید فراگیر و دربرگیرنده تمام رشته‌های حوزه دریایی باشد.


 کامرانی خاطرنشان کرد: همه نشست‌های این سفر با برنامه‌ریزی، طرح مشکلات و موانع موجود در استان و فرصت‌ها و امکانات  موجود در منطقه توسط مدیران گروه و مسئولان  دانشکده علوم انسانی بر محور تمدن‌سازی اسلامی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر