صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۷ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت مطرح کرد؛

لزوم تهیه محتواهای آموزشی متناسب با آموزش مجازی

ابوالفضل واحدی گفت: هم‌زمان با شیوع کرونا یکی از موضوعات مهم در کنار آموزش دانشجویان و ایجاد زیرساخت‌های مجازی، تهیه محتواهای آموزشی متناسب با آموزش مجازی است.
کد خبر : 558920

ابوالفضل واحدی معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به مجازی شدن آموزش به دلیل شیوع کرونا اظهار کرد: کلاس‌ها در دانشگاه علم و صنعت به‌صورت عادی در بستر مجازی در حال برگزاری است.


وی با بیان اینکه زیرساخت‌های اینترنتی در دانشگاه علم و صنعت وضعیت بد نیست اما ایدئال هم نیست، گفت: زیرساخت‌های مجازی دانشگاه دارای نواقصی هست و از توقع ما پایین‌تر است بنابراین در راستای رسیدن به ایده آل‌ها تلاش می‌کنیم.


معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت گفت: از زمانی که آموزش دانشگاه‌ها وارد مقوله آموزش مجازی شده است یکی از موضوعات مهم در کنار آموزش دانشجویان و ایجاد زیرساخت‌های اینترنتی، تهیه محتواهای آموزشی متناسب با نوع آموزش مجازی است.


وی ادامه داد: با اشاره به اینکه در دانشگاه علم و صنعت کلاس‌هایی جهت آموزش به دانشجویان و استادان برای برگزاری کلاس‌های مجازی برگزارشده است، افزود: بر اساس بازخوردهایی که از اساتید و دانشجویان گرفتیم شرایط خیلی بهتری در برگزاری کلاس ها ایجادشده است.


 واحدی بیان کرد: کلاس‌های درس باید تعاملی برگزاری شود و فقط به شکل کپی پیست محتوا و بارگذاری آن روی اینترنت نباشد.


به‌روز شدن محتواهای آموزشی توفیق اجباری که کرونا موجب آن شد


معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه مجازی شدن آموزش در پی شیوع کرونا علیرغم تمام نکات منفی، فوایدی نیز در برداشته است، گفت: این مسئله تا حدودی باعث به‌روزرسانی محتواهای آموزشی استادان شده است و اعضای هیات علمی سعی کرده‌اند محتواهای آموزشی خود را به‌روز کنند چراکه این محتواها هم‌اکنون در معرض دید همگان قرار می‌گیرد.


وی تأکید کرد: درمجموع توفیق اجباری موجب شده که محتوای آموزشی متناسب با اقتضائات روز و شرایط متناسب شود.


انتهای پیام/4159/


انتهای پیام/

ارسال نظر