صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۶ - ۲۸ دی ۱۳۹۹
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی:

حاج قاسم با شهادتش ادعای دروغین استکبار درباره حقوق بشر را اثبات کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی بیان کرد: شهید سلیمانی با شهادت خود دروغین بودن ادعاهای استکبار جهانی در دفاع از حقوق بشر تا مبارزه با تروریسم را اثبات کرد.
کد خبر : 557311

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از آمل، حامد برجسته در همایش پیاده‌روی با عنوان «حاج قاسم، قهرمان ملی» که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی برگزار شد، گفت: مکتب شهید سلیمانی جهانی است که حد و مرزی ندارد و متعلق به همه آزادیخواهان دنیاست.


وی با یادآوری تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اشاعه و گسترش مکتب شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: این فرمانده عزیز، افتخار جهان اسلام در قرن حاضر است و موفقیت‌هایش در عرصه جهاد با داعش و ریشه‌کنی آن   صلح و آرامش را برای همه کشورهای منطقه حتی تا اروپا به ارمغان آورد.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی اضافه کرد: این ناشی از استانداردهای دوگانه استکبار است که فردی مانند شهید سلیمانی را که با فرماندهی جبهه مقاومت ریشه داعش را می‌خشکاند تروریست می‌نامد و شهید سلیمانی وقتی به‌طور رسمی با دعوت کشور عراق وارد این کشور می‌شود با ارتش تروریستی استکبار ترور شده و به شهادت می‌رسد.


برجسته متذکر شد: شهید سلیمانی با شهادت خود دروغین بودن ادعاهای استکبار جهانی در دفاع از حقوق بشر تا مبارزه با تروریسم را اثبات کرد.


وی از حضور دانشجویان، کارکنان و استادان در همایش پیاده‌روی «حاج قاسم، قهرمان ملی» قدردانی کرد و گفت: پیام این راهپیمایی آن است که راه حاج قاسم در تبعیت از ولایت و ایستادگی در برابر ظلم و تقویت خودباوری ادامه دارد.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر