صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۲۷ - ۲۴ آذر ۱۳۹۴
در مراسمی به مناسبت هفته پژوهش

پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان تجلیل شدند

مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با حضور رئیس این دانشگاه، رؤسا و اعضای هیأت رئیسه و استادان و دانشجویان در سالن اجتماعات خواجه نصیر طوسی برگزار شد.
کد خبر : 55721

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با ارائه گزارش فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، اظهار کرد: اکنون بیش از ۹ هزار دانشجو در مقاطع مختلف در این واحد مشغول به تحصیل هستند.


دکتر سهراب کردرستمی با توجه به راه‌اندازی مرکز رشد در واحد لاهیجان،بیان کرد: مرکز تحقیقات شیلات لاهیجان در فهرست کارنامه پژوهشی واحدهای استان گیلان است. فعالیت‌های ما به خوبی در حال انجام است و باید اعضای هیأت علمی با فعالیت بیشتری در حوزه پژوهش کار کنند.


کردرستمی خاطرنشان کرد: دانشگاه در مسیر توسعه است و اقتدار علمی توسعه و پیشرفت را به همراه دارد.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد واحد لاهیجان نیز به آنا گفت: در همه زمینه‌ها و در بسیاری از رشته‌ها پژوهشگران می‌توانند پژوهش‌های خود را به سمتی سوق دهند که نتیجه علمی آن را بتوانیم در جامعه ببینیم. علم و پژوهش باید با تولید ثروت باعث رفاه افراد جامعه باشد.


دکتر میرمظفر فلاح چای افزود: موفقیت علم در شناخت جهانی هدفدار و قانونمند با تکیه بر ابتکارات و خلاقیت‌های به ودیعه نهاده شده از سوی خداوند متعال در وجود بشر و بهره‌برداری از قدرت شگرف اندیشه آدمی به موجب خواسته‌ها، نیازها، اندیشه‌ها و مسائلی است که به نوبه خود توسعه علم را می‌طلبد.


در مراسم تجلیل از دانشجویان پژوهشی و کارمندان حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان به مناسبت هفته پژوهش از 15 نفر از دانشجویان این واحد که دارای آثار و عملکرد پژوهشی قابل توجهی بودند با اهدای لوح قدردانی به عمل آمد. همچنین از سه نفر از کارمندان زحمتکش حوزه پژوهشی واحد لاهیجان نیز قدردانی شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر