صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۵۹ - ۲۳ آذر ۱۳۹۴
معاون آموزشی واحد تهران مرکزی به آنا خبر داد

راه‌اندازی دانشکده معماری و شهرسازی واحد تهران مرکزی/ گسترش فعالیت‌ آموزشی و پژوهشی دانشجویان

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی از تاسیس دانشکده معماری و شهرسازی در این واحد خبر داد و گفت: دانشجویان معماری و شهرسازی واحد تهران مرکزی توانایی و استعداد رقابت با قوی‌ترین گروه‌های آموزشی همتراز خود را در سطح ملی و بین‌المللی دارند.
کد خبر : 55674

دکتر محمد اکوان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با بیان اینکه گروه آموزشی در دانشگاه ارکان اصلی و پایه‌های بنیادی به شمار می‌آیند، اظهار کرد: هر اندازه گروه آموزشی در راستای ارتقای سطح کیفی آموزش و پژوهش به مراتب بالاتری دست یابند، مدیران گروه‌های آموزشی، اعضای هیات علمی و دانشجویان آن گروه از توانایی بالاتری برخوردار خواهند بود.


وی گفت: شاخص گروه آموزشی برجسته و پرتلاش، تربیت نیروی انسانی، کیفیت آموزشی و بهره‌گیری از سازوکارهای پژوهشی به‌روز و کارآمد است.


معاون آموزشی واحد تهران مرکزی تصریح کرد: زمانی که گروه‌های آموزشی در دانشگاه در سطح بسیار گسترده‌ای فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی خود را نمایان سازند، دانشجویان زبده و توانمندی را پرورش خواهند داد که بهره کاری و تحقیقات علمی آنان در قلمرو ملی و بین‌المللی نمایان می‌شود و در عرصه علم و فناوری دانشجویان آن گروه آموزشی شاخص و برجسته می‌شوند و به همین دلیل دیگر نمی‌توان آنها را متوقف ساخت، بلکه باید به اندازه استعداد و توان آنها برنامه‌ریزی کرد.


وی تاکید کرد: در چنین شرایطی گروه‌های آموزشی باید ارتقا یابند و فعالیت‌های خود را در سطح دانشکده به نمایش بگذارند.


اکوان گفت: دانشجویان گروه‌های آموزشی معماری و شهرسازی واحد تهران مرکزی نیز در چنین شرایطی قرار دارند و به همین منظور دانشکده شهرسازی و معماری تاسیس شد تا دامنه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی آنان در سطح ملی و بین المللی گسترش یابد تا دانشجویان در فضای جدید بیش از پیش به خود شکوفایی علمی دست پیدا کنند.


وی با تاسی از رهنمودهای دکتر نوابخش رئیس واحد تهران مرکزی مبنی بر ادامه همکاری فارغ التحصیلان با دانشگاه ادامه داد: در چنین شرایطی دانشجویان فارغ التحصیل رشته‌های شهرسازی، معماری و مرمت می‌توانند به عنوان هیات علمی جذب دانشکده معماری و شهرسازی شوند، چرا که نیازهای علمی، آموزشی و پژوهشی دانشکده با تربیت نیروهایی که خود به شکوفایی آنها پرداخته است، بهتر برآورده می‌شود.


اکوان گفت: تاسیس دانشکده شهرسازی و معماری فرصت بسیار خوبی است تا دانشجویان عزیز و پرتلاش این دانشکده در آینده‌ای نزدیک خود هدایتگر برنامه‌های آموزشی و پژوهشی دانشکده باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر