صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تصاویر با کیفیت درباره دهه فجر مخصوص تراکت و پروفایل

در آستانه فرارسیدن ایام دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تصاویر با کیفیت درباره دهه فجر مخصوص تراکت و پروفایل را مرور می‌کنیم.
کد خبر : 556293

به گزارش خبرنگار حوزه آیین و اندیشه گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا،  دهه فجری دیگر در راه است ایام‌الله! روزهای که بوی خون و ایثار و آزادی می‌دهد. روزهایی که یادآور خیزش غرورآمیز ملت علیه ظلم و جهل و تاریک است.


گرامیداشت ایام‌الله و یادآوری مکرر آن نه یک علاقه و سلیقه که وظیفه‌ای همگانی است. همان‌گونه که  در آیه پنج سوره مبارکه ابراهیم آمده است:«و لقد ارسلنا موسی بآیاتنا ان اخرج قومک من الظلمات الی النور و ذکرهم بایام الله ان فی ذلک لآیات لکل صبار شکور».(و همانا موسی را با آیات و معجزات خود فرستادیم که قومت را از تاریکی به روشنایی و نور هدایت کن و ایام الله را به یاد قوم خود بیاور . و در این ها نشانه هایی است برای هر انسان بسیار شکیبا و شکرگزار )


بدیهی است که یادآوری «ایام‌الله» از مسیرها و شیوه‌های گوناگون صورت می‌گیرد. مرور خاطرات و تماشای عناصر تصویری که خاطره شیرین آن روزهای پر از حماسه و شور را زنده می‌کند، یکی از همین ابزارهاست. به همین منظور، در ادامه تصاویر با کیفیت درباره دهه فجر مخصوص تراکت و پروفایل را در ادامه خواهیم دید.




































 



 



 



 









انتهای پیام/4104/


انتهای پیام/

ارسال نظر