صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۴ - ۲۲ دی ۱۳۹۹

تمدید قرارداد مسن‌ترین فوتبالیست حرفه‌ای جهان

باشگاه یوکوهاما ژاپن قرارداد مسن‌ترین فوتبالیست حرفه‌ای جهان را تمدید کرد.
کد خبر : 555895

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد باشگاه یوکوهاما مارینوس تصمیم گرفته تا قرارداد مسن‌ترین گلزن جهان را در لیگ حرفه‌ای جی ‌لیگ ژاپن تمدید کند. مهاجم پیشین تیم ملی ژاپن معروف به «کینگ کازو» در 27 فوریه 54 ساله خواهد شد و شانزدهمین فصل حضورش را در یوکوهاما و سی و ششمین فصل حضورش را در جی ‌لیگ تجربه خواهد کرد.


کازویوشی میورا فوتبال حرفه‌ای خود را با تیم سانتوس برزیل آغاز خواهد کرد اما در اوایل مسابقات جی‌لیگ نام خود را با حضور در تیم کاوازاکی بر سر زبان‌ها انداخت و دو فصل در این باشگاه حضور داشت. جالب اینکه میورا قبل از بازگشت به ژاپن به صورت قرضی برای تیم جنوا در سری A حضور پیدا کرده و در سال 1996 جام قهرمانی را از آن خود کرد. میورا همچنین در سال 1992 با ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شد و در 89 جام ملی 55 گل به ثمر رساند. اگرچه او در حضور تیم ملی ژاپن در جام جهانی 1998 فرانسه غایب بود.


میورا پس از حضور در تیم دینامو زاگرب به سیدنی استرالیا پیوست و در جام باشگاه‌های جهان نیز حضور داشت. در سال 2005 به یوکوهاما پیوسته و از آن زمان تا به حال در این باشگاه زندگی می‌کند. آخرین گلی که او به ثمر رسانده، در مارس 2017 بوده که مقابل تیمی از لیگ دسته دوم ژاپن به ثمر رسید و در آن زمان او 50 سال و 14 روز سن داشت تا به عنوان مسن‌ترین گلزن لیگی حرفه‌ای شناخته شود. فصل گذشته او چهار بازی برای یوکوهاما انجام داد و باید دید در سال‌های آینده بازیکنی پیدا می‌شود که بتواند رکورد او را بشکند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر