صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۲۴ - ۲۰ دی ۱۳۹۹
موسوی در گفتگو با آنا:

بازیکن بی‌تجربه دربی را به سود رقیب می‌کند/ عملکرد بهتر ملاک برتری استقلال بر پرسپولیس نیست

پیشکسوت تیم استقلال گفت: بازیکنی که در دربی بی‌تجربه باشد به پیروزی تیم رقیب کمک می‌کند و برتری استقلال در هفته‌های اخیر ملاک پیروزی این تیم بر پرسپولیس نیست.
کد خبر : 555311

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های استقلال و پرسپولیس پس‌فردا برگزارکننده دربی حساسی خواهند بود که در سرنوشت دو تیم در رقابت‌های این فصل اهمیت بسیار زیادی دارد. درست است که این مسابقه بیشتر از سه امتیاز نخواهد داشت ولی هر دو تیم در صورت کسب پیروزی می‌توانند با انگیزه بیشتری مسابقات را ادامه دهند.


سید علی موسوی در خصوص مصاف تیم‌های استقلال و پرسپولیس به خبرنگار ورزشی آنا عنوان کرد: دربی قابل پیش‌بینی نیست و دلیل آن این است که این مسابقه با تمامی دیدارهای قبلی دو تیم تفاوت دارد. تجربه و فرصت‌طلبی در استفاده از موقعیت‌ها نتیجه را تعیین می‌کند و هیچ‌وقت نشده تیمی که در بازی‌های آخرش برنده شده، بتواند نتیجه دلخواه را کسب کند. البته استثناهایی وجود داشته است.


وی ادامه داد: سرمربیان دو تیم به اندازه کافی تجربه دربی را دارند. البته یحیی گل‌محمدی در لیگ برتر بیشتر از محمود فکری سرمربیگری کرده ولی در قالب بازیکنی، دو بازیکن تجربه یکسانی دارند. قطعاً بازیکنانی که بتوانند به خوبی خواسته سرمربی‌شان را درون زمین پیاده کنند در نقش بستن پیروزی تیم خود تأثیرگذار هستند. در فینال لیگ قهرمانان آسیا، بی‌تجربگی یک بازیکن باعث شد تا پرسپولیس قهرمان نشود و در دربی نیز اگر بازیکن بی‌تجربه باشد، به تیم حریف فرصت پیروزی می‌دهد.


پیشکسوت تیم استقلال در خصوص اینکه بازیکنان کدام تیم را باتجربه می‌بیند، عنوان کرد: به نظرم شرایط 50-50 است. استقلال در هفته‌های اخیر روند خوبی را از لحاظ جمع کردن امتیاز پشت سر گذاشته و روحیه بهتری دارد ولی باز هم این موضوع نمی‌تواند دال بر این باشد که پرسپولیس بازنده می‌شود. این تیم هم در چهار فصل اخیر قهرمان لیگ برتر شده و قطعاً همه تلاش خود را می‌کند تا با شکست استقلال وارد کورس قهرمانی شود.


وی درباره اینکه مهاجمان استقلال عملکرد بهتری از همتایان خود در پرسپولیس داشته‌اند، تصریح کرد: مهاجمان استقلال هم در این فصل زیاد گل نزده‌اند. ضمن اینکه رسیدن به گل بر اساس سیستم بازی تیم‌هاست و بارها شده که بازیکنان دیگری غیر از مهاجمان برای تیم‌شان گل زده‌اند. به نظرم نمی‌توان روی ناموفق بودن مهاجمان پرسپولیس حساب باز کرد چون ممکن است دیگر بازیکنان این تیم بتوانند برای سرخ‌پوشان گلزنی کنند.


موسوی در خصوص اینکه جسارت کدام تیم برای کسب پیروزی بیشتر خواهد بود، بیان کرد: بازی جسورانه و شجاعانه به سود هر دو تیم خواهد بود. قطعاً سرمربیان هر دو تیم از بازیکنان خود می‌خواهند که با اعتماد به نفس بالایی به میدان بروند. استقلال در بازی‌های اخیر از پرسپولیس بهتر عمل کرده ولی شرایط فعلی متفاوت است و تیمی به پیروزی می‌رسد که بهتر از فرصت‌های خود استفاده کند.


وی در خصوص اینکه چه نتیجه‌ای برای دربی پیش‌بینی می‌کند اظهار کرد: نمی‌توان نتیجه‌ای را برای بازی حدس زد. به نظرم کفه ترازو به نفع استقلال سنگین‌تر است ولی جریان مسابقه را نمی‌توان حدس زد. بنابراین نتیجه بازی به نظرم مساوی یا برد استقلال خواهد بود.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر