صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۱۱ - ۲۳ آذر ۱۳۹۴
ذاکر در گفت‌وگو با آنا:

نهمین جشنواره هفته پژوهش واحد پرند آغاز به کار کرد/ امکان ایجاد تبادل اندیشه و طرح مسائل علمی جدید

معاون پژوهش و فناوری واحد پرند گفت: نهمین جشنواره هفته پژوهش واحد پرند با محورهای راه‌اندازی سازمان اقتصادی در دانشگاه‌ها، آسیب‌های کلیدی و توسعه فناوری و نوآوری در کشور، صنعت مهندسی معکوس و دانشگاه کارآفرین از ۲۳ تا ۲۵ آذر برگزار می‌شود.
کد خبر : 55492

دکتر سعید ذاکر بستان‌آباد در گفت‌و‌گو با خبرنگار آنا با توجه به آغاز هفته پژوهش اظهار کرد: همچنین در این جشنواره کارگاه‌های تخصصی با ارائه گواهینامه معتبر به صورت رایگان با محورهای، بازاریابی و تبلیغات نوین، تجارت الکترونیک و ایده‌های کوچک، آموزش مهارت‌های زندگی، پروپوزال نویسی، آشنایی با شیوه‌های تولید و چاپ مقاله‌های علمی در مجله‌های ISI و هوش مصنوعی برگزار می‌شود.


وی بیان کرد: هدف ما از برگزاری این جشنواره‌ها معرفی دستاورد‌های جدید پژوهشی و امکان ایجاد زمینه تبادل اندیشه و طرح مسائل علمی جدید در حوزه‌های مختلف است. در سه دهه گذشته سیاست دانشگاه مبتنی بر توسعه کمی بود، ولی در دهه چهارم توسعه کیفی اولویت دانشگاه است.


ذاکر اظهار کرد: یکی از سیاست‌های اصلی دانشگاه، کم کردن وابستگی به شهریه است و در نتیجه پایان‌نامه‌های دانشجویی و فعالیت اعضای هیأت علمی که به عنوان شاخه‌های اصلی هستند به سمت محصولات و تولیدات در رشته‌های مختلف به عنوان یک فکر اصلی به ثمر می‌نشید. زندگی صنعتی– شهری انسان امروزی، او را مجاب کرده تا برای بقای بهتر در طبیعت در علوم پیشرفت کند و به ویژه با علوم جدید در حفظ حیات سالم برای خویش و محیط زیست گام بردارد.


این مسئول، ارائه آخرین دستاوردهای نوآورانه پارک‌های علمی و فناوری همچنین دانشگاه‌ها، مراکز علمی و پژوهشی و تحقیقاتی با تکیه بر تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی و برقراری ارتباط بین متقاضیان و عرضه‌کنندگان فناوری در راستای تازه‌ها فناوری، ایجاد ثروت را از اهداف اصلی این جشنواره ذکر کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر