صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۰۵ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴

هفته پژوهش در واحد اهواز؛ از سخنرانی‌های علمی تا کارگاه‌های آموزشی پژوهشی

سرپرست حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز از فعالیت‌ها و برنامه‌های هفته پژوهش در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 55301

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر فرید جمالی شینی اظهار کرد: مراسم هفته پژوهش از تاریخ ۲۲ تا ۲۵ آذر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با برنامه‌های باشکوه و متنوعی برگزار می‌شود. این برنامه‌ها شامل برگزاری مسابقات، سخنرانی‌های علمی و کارگاه‌های آموزشی-پژوهشی در دانشکده‌های مختلف خواهد بود.


جمالی افزود: حوزه پژوهشی قبل از شروع این هفته نیز به مدت ۱۰ روز نمایشگاه کتابی را در سطح واحد برپا کرده است و کتاب‌های تالیف شده از سوی اعضای هیات علمی و استادان واحد را با تخفیف قابل توجهی عرضه می‌کند.


وی با توجه به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی کشور در محل نمایشگاه‌های دائمی تهران، از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ آذر گفت: اگرچه واحد اهواز به نمایندگی از دانشگاه‌های آزاد استان خوزستان در نمایشگاه شرکت می‌کند، برنامه‌ریزی‌های به گونه‌ای است که همه واحدهای دانشگاهی استان خوزستان بتوانند دستاورد‌های خود را در آن ارائه دهند.


این مسئول یادآور شد: نمایشگاه تخصصی صنعت نفت با عنوان ساخت تجهیزات داخلی نیز از تاریخ ۲۶ آذر لغایت تا یک دی در‌‌ همان محل نمایشگاه دائمی تهران برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر