صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون آموزشی دانشگاه تهران:

لزوم تدوین قوانین و مقررات آموزش مجازی/ نظام‌نامه تولید محتوا نداریم

معاون آموزشی دانشگاه تهران با اشاره به چالش‌های آموزش مجازی در کشور اظهار کرد: در تدوین نظام‌نامه‌های آموزش الکترونیکی تجربه‌های خیلی طولانی نداریم و قوانین و مقررات مدونی در این زمینه وجود ندارد.
کد خبر : 552044

حسین حسینی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگار آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا،‌ با اشاره به وضعیت قابل‌قبول زیرساخت‌های آموزش مجازی در این دانشگاه اظهار کرد: در دانشگاه تهران از گذشته نیز زیرساخت‌هایی وجود داشته است اما مشکلات کم‌وبیش وجود دارد.


وی با بیان اینکه درمجموع آموزش مجازی در این دانشگاه با توجه به تعطیلی فیزیکی دانشگاه‌ها در پی شیوع کرونا در حال برگزاری است،گفت: مشکلات غیرقابل‌حلی وجود ندارد و شرایط نسبتاً خوبی برقرار است.


حسینی در خصوص یکی از مشکلات آموزش مجازی در کشور اظهار کرد: در تدوین نظام‌نامه‌های آموزش الکترونیکی تجربه‌های خیلی طولانی نداریم و قوانین و مقررات مدونی در این زمینه وجود ندارد.


معاون آموزشی دانشگاه تهران بیان کرد: درگذشته بخشی از دوره‌های کارشناسی ارشد به‌صورت مجازی برگزار می‌شد ولی در حال حاضر  با این وضعیت جدید نیاز است که مقررات و دستورالعمل‌ها و مسئله تولید محتوا بیشتر مطالعه شود.


وی تأکید کرد: هر چه بتوانیم کارشناسی بیشتری در این زمینه داشته باشیم برای کیفی کردن دوره‌های آموزشی الکترونیکی اقدام مؤثرتری خواهد بود.


حسینی خاطرنشان کرد: پشتیبانی مراکز دیجیتال دانشگاه‌ها نیاز به حمایت مالی دارد و بهتر است که در این زمینه نیز تدابیری اندیشیده شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر