نگرانی رانندگان اسنپ و تپسی از جریمههای کرونایی
به گزارش گروه رسانههای دیگر خبرگزاری آنا، چندی پیش معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گزارشی را با موضوع جریمه خودرو در ساعات قرنطینه منتشر کرد. این گزارش به ارسال پیامکهای جریمه برای آن دسته از رانندگان تاکسیهای اینترنتی اختصاص داشت که در ساعتهای منع تردد شبانه، مسافران را جا به جا کرده بودند.
سرهنگ عینالله جهانی، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا و روابط عمومی اسنپ و تپسی در این گزارش تاکید کرده بودند که رانندگان، نگران این پیامکها نباشند و جریمهها ثبت نمیشود، اما برخی از آنها هنوز در این مورد مطمئن نیستند.
البته به گفته روابطعمومی اسنپ و تپسی، تنها رانندگانی مجاز به تردد و قبول سفر در بازه زمانی 21 تا 4 هستند که تا پیش از 30 آذر ثبتنام کرده باشند، اما برخی از این دسته رانندگان نیز در مورد پاک شدن این جریمهها تردید دارند.
نظرهای برخی از مخاطبان تجارتنیوز در این مورد را در ادامه میخوانید.
ریسک نکنید؛ شاید پاک نشد
– «من تپسی کار می کنم همون لحظه که مسافر رو پیاده کردم جریمه شدم و حتی به پشتیبانیم گفتم که اصلا براشون مهم نبود و حرفای تکراری میزدن بعد از ۳ روز که ماشین رو فروختم مجبور شدم جریمه رو پرداخت کنم حالا هی میگن جریمه نمی شید بخدا جریمه می شید بخاطر ۵۰ تومن یهو دیدی ۲۰۰ جریمه شدی.»
– «بنظرم اصلا ریسک نکنید ۸ برید خونه…بنظر من امکان پاک نشدن جریمه ها خیلی بالاست…حالا خودتون می دونید، برای کرایه ۴ هزار تومنی کار کنید و میلیونی ضرر به خودتون بزنید.»
– «تا زمانی که بخشنامه از وزارت کشور برای پلیس راهور مبنی بر مجاز بودن تردد تاکسی های اینترنتی ارسال نشود، هیچ تضمینی برای جریمه شدن وجود ندارد. ما رانندگان تاکسی های اینترنتی چه فرقی با تاکسی معمولی داریم؟ تازه فعالیت ما از تاکسی معمولی و دادن خدمات به شهروندان خیلی بیشتره.»
– «فقط با گفتن کار حل نمی شود لذا اعتمادی نیست، شاید فردا بگویند در سیستم ثبت نشده همانطوری که سهمیه بنزین را کم کردند در جواب گفتند هنوز اطلاعات برای ما ارسال نشده.»
– «افسر جلو منو گرفته، می گه اسنپ حق کار نداره، از اینطرف اسنپ می گه با وزارت کشور هماهنگه، خودتون با خودتون هماهنگی ندارین، اگه نباید کار کنیم خب باید به اسنپ ابلاغ کنن سرویس نده…»
منبع: تجارت نیوز
انتهای پیام/
انتهای پیام/