صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
از سوی دکتر طهرانچی؛

آیین‌نامه «شورای تحول و تعالی سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی» ابلاغ شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی بخشنامه‌ای «آیین‌نامه شورای تحول و تعالی سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی» را ابلاغ کرد.
کد خبر : 550872

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه «ابلاغ آیین‌نامه شورای تحول و تعالی سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها ابلاغ کرد.


طهرانچی در این بخشنامه تأکید کرده است: با توجه به‌نظام مدیریتی سند دانشگاه اسلامی و برنامه پنج ساله دانشگاه، دستیابی به تعالی از الزامات و ضروریات دانشگاه است.


بر اساس این بخشنامه «شورای تحول و تعالی سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی» در معاونت توسعه و مدیریت منابع تشکیل می‌شود تا ضمن استفاده از توان علمی و تجربی مدیران و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه، با هدف کارآمدی و پایدارسازی دانشگاه، پیشنهادها و راهکارهای لازم را به‌منظور تحقق سازمان یادگیرنده، تحول در فرهنگ سازمانی، اتخاذ فعالیت‌های منسجم و هم‌افزای شبکه‌ای و تسهیل بهره‌وری و پایداری اقتصادی ارائه دهد.


آیین‌نامه «شورای تحول و تعالی سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی» با اهدافی از جمله برقراری تعالی سازمان در دانشگاه به‌منظور تحقق سازمان متعالی، تحول ساختاری بنیادین و شبکه‌سازی به‌منظور تسهیل فرآیندهای سازمانی و پیشبرد مأموریت‌ها و برنامه‌های کلان دانشگاه، تعمیق روحیه انقلابی و فعالیت جهادی در فرهنگ سازمانی، ارتقاء، هوشمندی، یکپارچگی و بلوغ نظام اداری و نهادینه شدن قابلیت یادگیری در سطوح مختلف دانشگاه ابلاغ شده است.


بر اساس بندهای این آیین‌نامه، از جمله وظایف شورای تحول و تعالی سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی می‌توان به بررسی و پیشنهاد راهکارهای پیاده‌سازی بسته‌های کاری کارآمدی و پایدارسازی برنامه پنج ساله دانشگاه، بررسی و پیشنهاد الگوهای سازمانی، بررسی تطبیقی ساختار سازمانی با اهداف و برنامه‌های استراتژیک دانشگاه اشاره کرد.


آیین‌نامه «شورای تحول و تعالی سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی» که به‌تفصیل در اختیار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته، شامل موارد دیگر از جمله تعاریف، ترکیب شورا، تشکیل جلسات و تصمیم‌گیری است.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان 0 نظر
بیطرف
14:19 - 1399/10/03
تا ارزشی داده نشه به قشر اساتید وکارکنان واین اقشار دغدغه فشارهای زندگی وحقوق پایین وعدم رفاه داشته باشند این صحبتها وابلاغیه ها در حد شعار وخبر باقی خواهد ماند!