صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی آغاز شد

نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی ورودی نیمسال دوم ۹۹ از امروز دوشنبه اول دی‌ماه آغاز می‌شود.
کد خبر : 550147

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، تاریخ ثبت‌نام در سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از امروز دوشنبه اول دی‌ماه آغاز می‌شود و تا شنبه ۶ دی‌ماه ادامه دارد. 


 بر این اساس دانشجویان متقاضی ثبت‌نام لازم است ابتدا در دانشگاه مبدأ، ثبت‌نام کرده و پس از دریافت شماره دانشجویی به سامانه نقل و انتقال مراجعه کنند.


بررسی درخواست‌های متقاضیان فرآیندی زمان‌بر است و لازم است دانشجویان تا اعلام قطعی نتایج بررسی‌ها، بر اساس مقررات دانشگاه مبدأ خود، به تحصیل خود (مجازی یا حضوری) مشغول باشند. نتایج موافقت و یا عدم موافقت با درخواست انتقال دانشجو، از طریق پیامک به دانشجو و از طریق سامانه مربوطه به دانشگاه‌های مبدأ و مقصد اطلاع‌رسانی می‌شود.


در هیچکدام از مراحل نقل و انتقال دانشجویان، نه تنها نیاز به مراجعه حضوری به ستاد مرکزی وزارت بهداشت و دانشگاه وجود ندارد، بلکه توصیه می‌شود با توجه به شرایط خاص کشور و شیوع بیماری کووید-19، صرفاً از طریق پیامک و سامانه منتظر اعلان نتیجه بمانند. بر این اساس «سامانه ارتباط نزدیک» اداره کل امور شاهد و ایثارگر پاسخگوی دانشجویان است.


دانشجویان می‌توانند در بازه زمانی تعیین شده به سامانه درخواست انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وارد شوند و ثبت‌نام صرفاً از طریق سامانه خواهد بود.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر