صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۰:۱۹ - ۲۹ آذر ۱۳۹۹

۴ روش برای ساخت یک فروشگاه اینترنتی موفق

بیایید با سخت ترین و رایج ترین رویکرد فروش اینترنتی شروع کنیم: رقابت در قیمت. اگر ساخت فروشگاه اینترنتی جدید را آغاز کرده اید پیشنهاد ارزان قیمت در ان ممکن است جذاب باشد ، اما بیشتر اوقات نشاندهنده خطر برای مشتری (کلاهبردای) است.
کد خبر : 549700

   به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا ،ده سال پیش می توانستید یک فروشگاه  به صورت اینترنتی تهیه کنید ، چند محصول به آن اضافه کنید و کسب و کار خود را راه بیندازید - بنابراین شما می توانستید یک فروشگاه ساز موفق داشته باشید.
 چقدر زمان تغییر کرده است!  در حالی که امروزه ساخت  یک فروشگاه اینترنتی پر رونق بسیار امکان پذیر است ، رقابت نیز سخت تر شده است و اگر صاحبان کسب و کار می خواهند در برابر غول هایی مانند دیجیکالا شانسی داشته باشند ، باید بسیار استراتژیک تر عمل کنند.
 در اینجا چهار روش وجود دارد که من معتقدم امروزه می توانید یک فروشگاه  اینترنتی موفق ایجاد کنید:


 با قیمت رقابت کنید


 بیایید با سخت ترین و رایج ترین رویکرد فروش اینترنتی شروع کنیم: رقابت در قیمت.  اگر ساخت فروشگاه اینترنتی جدید را آغاز کرده اید پیشنهاد ارزان قیمت در ان  ممکن است جذاب باشد ، اما بیشتر اوقات نشاندهنده خطر برای مشتری (کلاهبردای) است.
 اگر محصولات مشترک خود را صرفاً بر اساس قیمت پایین  می فروشید ، چگونه می توانید با دیجی کالا رقابت کنید؟  این نوع شرکتها قابل اعتماد هستند و قیمت نسبتا پایین را ارائه می دهند.  و حتی اگر با قیمت گذاری آنها مطابقت داشتید ، چرا باید از یک خرده فروش غیر مشهور و تازه کار خرید کرد؟
 این کار غیرممکن نیست ، اما برای صاحبان یک فروشگاه اینترنتی، رقابت در قیمت سخت ترین راه برای ایجاد یک فروشگاه اینترنتی موفق  است.  حتی اگر در زمینه درآمدزایی موفق باشید ، جایگاه شما در موتورهای جستجوگر آنقدر پایین خواهد بود که برای کسب بازدهی مناسب باید تلاش بیشتری کنید .
 اگرچه هنوز می توانید قیمت های پایین را تبلیغ کنید ، مهم این است که هنگام ساخت فروشگاه اینترنتی شما یک چیز با ارزش دیگری ارائه دهید.  برای اینکه خود را از دیجیکالا جدا کنیم ، ماهها قسمت هایی از  وب سایت  که شامل: اطلاعات دقیق محصولات ، مقالات فنی و راهنماهای خرید، می باشد  را برای کمک به تصمیم گیری های آگاهانه مشتریان خود  ، طراحی مجدد کردیم.
  برای صاحبان کسب و کار ،رقابت با فروشگاه های اینترنتی بزرگ فقط از نظر قیمت دشوار است.  اگر این کار را انجام دادید ، مطمئن باشید که این تنها بخشی از استراتژی رقابتی شما می باشد و باید روشهای دیگری را هم به استراتژی فروش خود برای رقابت اضافه نمایید.


 محصول خود را تولید کنید


 اگر بتوانید محصولی منحصر به فرد ایجاد کنید که مردم تمایل به خرید آن را داشته باشند ، تولید محصول خود، مزایای زیادی دارد.
 رقابت کمتر: وقتی کالای موجود را می فروشید ، مردم به راحتی می توانند فروشگاه اینترنتی شما را با سایر فروشگاه های اینترنتی مقایسه کنند.  اما وقتی فقط شما آن کالا را تولید کرده اید ، مردم چاره ای ندارند جز اینکه  از طریق شما انرا خریداری  کنند.
وقتی فروشگاه های دیگر قیمت خود را پایین نمی آورند ، پس بهتر است شما هم یک قیمت مناسب ارائه دهید. در صورتی که برای محصول قیمت مناسبی نگذارید ویا اطلاعاتی در مورد قیمت ان نگذارید ، خریداران علاقه کمتری به خرید محصول شما خواهند داشت.
 پس انداز بیشتر: شاید از همه بهتر ، ساخت محصول خود و یا خرید مستقیم از سازنده، ارزان ترین راه برای تهیه محصولات باشد.  این کار نیاز به سرمایه بیشتری دارد اما بهترین راه برای بالابردن جایگاه، سود شماست.
 کارهای زیادی برای ایجاد یک محصول انجام می شود ، و مسائل لجستیکی بی اهمیت نخواهد بود. این یکی از بهترین روش ها برای داشتن یک فروش اینترنتی طولانی مدت در دنیای امروز است.


 به محصولات خود ارزش اطلاعاتی اضافه کنید


 به طور سنتی این روشی است که ما در پیش گرفته ایم و یکی از بهترین راه ها برای موفقیت در صورت ایجاد فروشگاه اینترنتی ،شرایط حمل و نقل( اسان)است.  اگر محصولات موجود را در بازار می فروشید و نمی خواهید در قیمت رقابت کنید ، باید چیز با ارزش دیگری نیز ارائه دهید.  یکی از بهترین موارد ،ایجاد اعتماد و ارائه راهنمایی به مشتریان است.
 دلیل عمده ای که مردم کالایی را خریداری نمی کنند ،اضطراب ناشی از عدم کارایی ان است و این امر به ویژه در گزینه های گیج کننده صدق می کند.  آیا با خرید اجزای سازنده سیستم امنیتی خانگی  در دیجی کالا احساس راحتی می کنید؟  احتمالاً نه ، زیرا آنها دراین مورد تخصص ندارند و شما مطمئن نیستید که واقعا چه چیزی نیاز دارید.  درعوض ، به دنبال فروشگاهای تخصصی در سیستم های تجهیزات امنیتی هستید.
 آیا برخی از افراد به وب سایت های خاص مراجعه می کنند ،  یا با استفاده از منابع متمرکز خود تصمیم می گیرند چه چیزی خریداری کنند و سپس با کمترین قیمت خرید می کنند؟ به همین دلیل است که این روش به ویژه در مکانهایی که لوازم جانبی یا اجزای مختلف زیادی مورد نیاز است ، به خوبی کار می کند.  هرچه خریدار کالاهای بیشتری برای خرید نیاز داشته باشد ، مقایسه محصول در موقع خرید دشوارتر است.
 اما با وجود خریداران محصولات ارزان ، شما همچنان اعتماد بسیاری از خریداران را به عنوان یک متخصص دارید و هرچه بیشتر از قبل به آنها آموزش دهید ،  فروش بیشتری نیز خواهید داشت.


 یک مارک بسازید


 هنگام ساختن نام فروشگاه اینترنتی خود ، فراتر از فروش یک محصول عمل می کنید و در واقع روی فروش تجربه ها و یا ایده های خود متمرکز می شوید.  این روش شاید سخت ترین رویکرد باشد ، اما قدرت ساخت فروشگاه اینترنتی جدید ، کاملاً قابل دفاع است و ارزش زیادی دارد.
 به عنوان یک بازاریاب ، دوست دارم فکر کنم تحت تأثیر کمپین های رسانه های جمعی قرار دارم.  متأسفانه ، من به اندازه هر کس دیگری نسبت به تبلیغات عالی حساس هستم.  اولین بار که تبلیغات یک شرکت معروف را دیدم، حداقل 10 دقیقه را صرف تماشای آن در YouTube کردم.
  در وبلاگی مطلبی را خواندم که نوشته بود: تجربه اولین کالایی که خریدم خود به اندازه تماشای ویدیوی آن کالا سرگرم کننده ، بی پروا و جالب بود. 


 کدام روش را انتخاب خواهید کرد؟


 اگر در آستانه راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود هستید - یا اگر هم اکنون یک فروشگاه ساز دارید - مطمئن شوید که کدام یک از این روش ها را انتخاب خواهید کرد.  آیا شما یک محصول منحصر به فرد ارائه می دهید؟  اطلاعاتی مفید در مورد محصول خود اضافه می کنید؟   اگر مطمئن نیستید ، ممکن است بخواهید در استراتژی خود تجدید نظر کنید و فکر کنید که چگونه می توانید به طور متفاوتی به کسب و کار خود را ارتقا دهید.



در پایان انتخاب یک فروشگاه ساز اینترنتی خوب و ساده و ارزان با پشتیبانی شرکتی برای شروع بسیار مهم است که انتخاب اشتباه در این مورد شما را با مشکلات زیادی در ادامه روبرو خواهد. ما به عنوان کسی که اکثر فروشگاه ساز ها را بررسی کرده ایم امکانات فروشگاه ساز پوپش تمامی موارد مورد نیاز را برای ساخت یک فروشگاه اینترنتی موفق را به همراه تمامی مواردی که در بالا به آنها اشاره شد را اهم از : سادگی - ارزانی و پشتیبانی خوب و شرکتی را با هم داراست و علاوه بر اینها اپلیکیشن فرشگاهی نیز در بسته ای بالاتر ارئه میدهد و مطمئنا برای کسانی اولین قدمهای خود را در زیمنه فروش اینترنتی بر میدارند گزیه بسیار مناسبی میباشد.


همچنین بخوانید :


هدف از راه اندازی فروشگاه اینترنتی و نکات کلیدی که باید بدانید


انتهای پیام/ر


انتهای پیام/

ارسال نظر