صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۲۳ - ۲۷ آذر ۱۳۹۹

آموزش دایورت تلفن ثابت (در سال 1399 با کمترین هزینه)

انتقال تماس تلفن ثابت از خدمات مفیدی است که با اجرای آن، دیگر بیم از دست دادن هیچ تماس مهمی را نداریم. این اتفاق هم برای تلفن ثابت منزل و هم مشاغل حساس، بسیار حائز اهمیت است.
کد خبر : 549268

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا  دایورت تلفن ثابت از امکاناتی است که از طریق مراجعه به مخابرات و ثبت درخواست می­‌توانید آن را فعال کنید؛ البته گویا خط­‌های جدیدی که امروزه واگذار می‌­شود از این امکان برخوردارند و نیازی به مراجعه حضوری و اعلام درخواست نیست. انتقال تماس تلفن ثابت از خدمات مفیدی است که با اجرای آن، دیگر بیم از دست دادن هیچ تماس مهمی را نداریم. این اتفاق هم برای تلفن ثابت منزل و هم مشاغل حساس، بسیار حائز اهمیت است. دایورت تلفن ثابت هم بر روی موبایل و هم بر روی یک شماره ثابت دیگر قابل اجراست. اگر برایتان جالب است که بدانید چگونه می­‌توانید انتقال تماس تلفن ثابت را فعال کنید و اساسا دایورت تلفن ثابت چه کاربردهایی دارد، پیشنهاد می­‌کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید.



مزایای انتقال تماس تلفن ثابت


اگرچه استفاده از گوشی­‌های هوشمند، این روزها آنقدر فراگیر شده است که کمتر کسی است که فاقد آن باشد، اما همانطور که وب­سایت‌­های خبری و تحلیلی، اپلیکیشن‌­های خبررسان و شبکه­‌های اجتماعی نتوانستند رسانه‌­های مکتوب و روزنامه­‌ها را به طور کامل از صحنه به در کنند و هنوز روزنامه، یک سرو گردن، نسبت به دیگر مراجع خبری، معتبرتر است، تلفن ثابت نیز هنوز هم یکی از نشانه‌­های رسمیت بخشی به یک کسب و کار است؛ تا جایی که داشتن یک خط 4 یا 5 رقمی و اپراتور گویا از ملزومات شأنیت بخشی به مشاغل است. از این رو دایورت تلفن ثابت نیز هم برای منازل و هم برای کسب و کارها مهم و حیاتی است. ممکن است شما منتظر تلفن مهمی از خارج از کشور و یا یک اداره مهم باشید و آن­‌ها ترجیح بدهند با شماره منزل شما تماس حاصل کنند، اما شما ساعات زیادی را در خارج از منزل به سر ببرید و دیگر نتوانید با تماس گیرنده ارتباط بگیرید. ممکن است تلفن دفتر کار شما رومیزی باشد و نتوانید همه جا از همه تماس­‌ها مطلع شوید. به طور کلی در کسب و کارها نیز دایورت تلفن ثابت، این فرصت را به کارفرما و کارمندان می­‌دهد که هیچ تماسی را از دست ندهند و همیشه در دسترس باشند. اما انتقال تماس تلفن ثابت همیشه برای در دسترس بودن نیست! فرض کنید شما استاد دانشگاهی هستید که دانشجویان مدام با منزل شما برای مشاوره، درخواست نمره، درخواست تدریس خصوصی و ... تماس بگیرند. شما حق دارید که در ساعاتی از شبانه روز به کار فکر نکنید و تمام توجه و تمرکزتان معطوف خانواده، استراحت و تفریح باشد. بنابراین با دایورت تلفن ثابت بر روی یک شماره مشغول و یا اشتباه، می­‌توانید از دست تماس­‌های ناخواسته خلاص شوید! برخی کدهای دستوری قادرند تا سرویس انتقال تماس تلفن ثابت را بر روی خط شما فعال کنند، اما برخی کسب و کارها هم هستند که امکاناتی فراتر از دایورت تلفن ثابت نیاز دارند، امکاناتی مانند: منشی مجازی و یا سرویس تلفن گویا.


چگونه دایورت تلفن ثابت را فعال کنیم؟


اگر صاحب یک کسب و کار حساس هستید و برایتان مهم است که تماسی را از دست ندهید، اگر قصد انتقال تماس تلفن ثابت دارید و می­‌خواهید با داشتن تلفن گویا و منشی مجازی خودتان را حرفه­‌ای کنید و نسبت به رقبا پیشی بگیرید، پیشنهاد ویژه­‌ای برای شما داریم! مراجعه به دفتر کار مجازی "دفتر شما" (daftareshoma.com) است. دفتر شما، به صاحبان مشاغل و استارتاپ­‌ها بدون اینکه نیاز به خریداری و نصب سیپ ترانک و VOIP داشته باشند، تمام امکانات یک تلفن گویای حرفه‌­ای مانند:



  • تعریف منو

  • تعریف داخلی‌­های متعدد

  • دایورت تلفن ثابت

  • فکس اینترنتی

  • صندوق پیام صوتی

  • و تماس ورودی و خروجی


را ارائه می­‌دهد.


خدمات "دفتر شما" به کسب و کار شما



همانطور که در این مطلب از مزایای دایورت تلفن ثابت گفته شد و اینکه چطور با انتقال تماس تلفن ثابت می­‌توان همیشه در دسترس بود و هیچ تماس کاری را از دست نداد، دفتر شما با ارائه پورتال آنلاین به صاحبان مشاغل و نمایندگان کسب و کارها، تنها طی 5 دقیقه، امکان بهره‌مندی از شماره تلفن ثابت، سرویس تلفن گویا، سرویس منشی مجازی، اتاق جلسات ساعتی و مرکز تماس را می‌­دهد، امکاناتی که در کوتاه مدت نیز شاهد تاثیر آن در توسعه کسب و کار خود خواهید بود. با مراجعه به دفتر شما و بهره‌مندی از خدمات آن دیگر نیاز نیست وقت خود را صرف خرید تلفن ثابت، دایورت تلفن ثابت، راه اندازی سرویس­‌های متفاوت و خرید تجهیزات گران قیمت نمایید و می‌­توانید فقط و فقط روی موفقیت خود متمرکز شوید.


انتهای پیام/ر/4127


انتهای پیام/

ارسال نظر