صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۰۰ - ۲۵ آذر ۱۳۹۹
میرعباسی خبر داد؛

پذیرش 66 مقاله در کنفرانس ملی «محاسبات نرم در مهندسی برق و کامپیوتر»

دبیر پنجمین کنفرانس ملی محاسبات نرم در مهندسی برق و کامپیوتر اردبیل (SCECE2020) از پذیرش نهایی 66 مقاله در این کنفرانس خبر داد.
کد خبر : 548662

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا اردبیل، داور میرعباسی در مراسم پایانی‌ پنجمین کنفرانس ملی محاسبات نرم در مهندسی برق و کامپیوتر اردبیل (SCECE2020) که به‌صورت مجازی برگزار شد، گفت: زمستان سال 98 اقدامات اولیه برای برگزاری کنفرانس انجام و مجوز برگزاری این همایش نیز در بهار 99 کسب شد.


وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و وضعیت حاد شهر اردبیل و لغو برنامه‌های حضوری، تصمیم بر این شد که زمان برگزاری پنجمین کنفرانس ملی محاسبات نرم در مهندسی برق و کامپیوتر (SCECE2020) به تعویق بیفتد تا زیرساخت‌های لازم به‌منظور برگزاری هرچه بهتر کنفرانس و ارائه مقالات به‌صورت مجازی فراهم شود.


عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل ادامه داد: در این کنفرانس تعداد 93 مقاله دریافت شد که پس از داوری تعداد 66 مقاله مورد پذیرش نهایی قرار گرفت.


دبیر پنجمین کنفرانس ملی محاسبات نرم در مهندسی برق و کامپیوتر اردبیل بیان کرد: مقالات مطابق برنامه تدوین شده کنفرانس در 12 نشست تخصصی ارائه شد.


اخذ مقالات کنفرانس ملی محاسبات نرم از دانشگاه‌های مختلف کشور


این استاد دانشگاه بیان کرد: با اطلاع‌رسانی‌های صورت‌ گرفته، امکان شرکت به‌عنوان مستمع آزاد در تمام جلسات برای تمام دانشجویان و محققان از کشور فراهم شد.


میرعباسی تبیین کرد: مقالات از دانشگاه‌های مختلف مانند دانشگاه پیام‌نور، دانشگاه‌های سراسری و دانشگاه‌های غیرانتفاعی مختلف و نیز با پراکندگی جغرافیایی بسیار خوبی از 15 استان کشور دریافت شدند.


وی افزود: معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل و سایر همکاران در حوزه پژوهشی همکاری بسیار خوبی در برگزاری این کنفرانس داشتند و با پیگیری‌های صورت گرفته مجوز پایگاه استنادی علوم اسلام ISC و موسسه CIVILICA کسب شد.


دبیر پنجمین کنفرانس ملی محاسبات نرم در مهندسی برق و کامپیوتر‌(SCECE2020) ادامه داد: در برگزاری این کنفرانس محمد قیامی به‌عنوان دبیر علمی برق، مهدی عفت‌پرور دبیر علمی کامپیوتر و سهیل افراز دبیر انفورماتیک حضور داشتند.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: کرونا
ارسال نظر