صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۵۲ - ۱۸ آذر ۱۳۹۴
در گفت‌وگو با آنا

رضا مهاجری: مقابل استقلال خوزستان حرف برای گفتن داریم/ پدیده دیگر افت نخواهد کرد

سرمربی تیم پدیده در خصوص شرایط فعلی تیمش گفت: همانطور که توانستیم در این فصل پرسپولیس و تیم های بزرگ را شکست دهیم مقابل استقلال خوزستان هم پیروز میدان خواهیم بود.
کد خبر : 54859

رضا مهاجری در خصوص شرایط تیم پدیده قبل از بازی مقابل استقلال خوزستان به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «بعد از باخت مقابل ذوب آهن تصمیم گرفتیم تمرینات را به صورت اردویی برگزار کنیم تا بازیکنان آمادگی بیشتری پیدا کنند. خداراشکر هم اکنون شرایط بازیکنان و تیم خوب است و در تمرینات نقاط ضعفمان را اصلاح کردیم.»


وی افزود: «متاسفانه مسابقات لیگ امسال در شرایط سخت برگزار شد چرا که تعطیلات ضربه بزرگی به تیم ها وارد کرد. هیچ مربی نمی تواند 20 روز بازیکن را در شرایط آمادگی نگه دارد و همین مساله بر پایین آمدن کیفیت لیگ تاثیر به‌سزایی داشت.»


مهاجری در خصوص افت تیم پدیده در چند هفته اخیر اظهار کرد: «متاسفانه پدیده در این اواخر دچار افت شد چرا که تیم ما بدشانسی بسیاری مواجه شد. زمانی که برای دیدار مقابل ذوب آهن به اصفهان رفتیم، چند بازیکن ما به دلیل مصدومیت بازی‌ها را از دست دادند. متاسفانه در دیدار قبل شرایط بدی برای ما به وجود آمد که من تا به حال در عمر ورزشی ام با آن مواجه نشده بودم. ما مجبور شدیم که با سه پرواز به اصفهان سفر کنیم و همین عامل اصلی باخت ما در آن دیدار شد.»


وی ادامه داد: «از طرف دیگر متاسفانه بازیکنانم در چند بازی آخر دچار اشتباهات فردی بسیار زیادی شدند و از حریف غافل شدند. همه این موارد دست به دست هم داد که آنطور که انتظار داشتیم نتیجه کسب نکنیم اما قطعا در آینده وضعیتمان بهتر خواهد شد و دیگر شاهد افت پدیده نخواهیم بود.»


سرمربی تیم پدیده عنوان کرد: «استقلال خوزستان یکی از تیم های شایسته در لیگ است و باوجود بازیکنان جوانی که دارد در این مدت نتایج خوبی کسب کرده است اما قطعا تیم ما هم حرف برای گفتن مقابل این تیم دارد و همانطور که توانستیم در این فصل پرسپولیس و تیم های بزرگ را شکست دهیم مقابل استقلال خوزستان هم پیروز میدان خواهیم بود.»


مهاجری همچنین به وضعیت تیم پدیده در فصل نقل و انتقالات اشاره کرد و گفت:« من هنوز لیستی به باشگاه ارائه ندادم اما قطعا تیم ما هم دچار تغییر و تحول خواهد شد. من به دنبال این هستم که چند بازیکن به جمع بازیکنانم ملحق کنم. بنابراین در هفته آینده طی جلسه ای با مدیران باشگاه در مورد چند بازیکن تصمیم خواهیم گرفت و مسلما بازیکنانی که در این فصل نتوانستند انتظارات ما را برآورده کنند جایی در تیم ما نخواهند داشت.»


انتهای پیام/

ارسال نظر