صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۴۷ - ۱۸ آذر ۱۳۹۴

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بهشهر:‌ امروز کشور به دانشجویان نخبه و فرهیخته نیاز دارد

رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد بهشهر گفت: امروزه کشور در عرصه کنونی به دانشجویان نخبه و فرهیخته نیاز دارد تا بتواند به پیشرفت‌های قابل توجهی در عرصه‌های ملی دست یابد که نقش دانشگاه در تربیت دانشجویان فرهیخته با استفاده از استادان مجرب بسیار ارزنده و مهم است.
کد خبر : 54813

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر اسدلله مهرآرا در مراسم نکوداشت روز دانشجو که با حضور هیات رئیسه، استادان، کارکنان دانشگاه و حضور پرشور دانشجویان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر برگزار شد، با بیان اینکه رسالت دانشجویان در عرصه کنونی و در مقابل هجمه‌های فرهنگی و دشمنان بسیار خطیر و حساس است، اظهار کرد: نیاز است با موفقیت همه‌ جانبه دانشجویان در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم که این امر در راستای تلاش دانشجویان همراه با همدلی؛ پویایی و سربلندی محقق می‌شود.


وی با بیان اینکه اکنون استکبار جهانی و دشمنان با ایجاد جنگ نرم از طریق ماهواره‌ها و شبکه‌های مجازی در صدد تضعیف فرهنگ جامعه هستند که نیاز است افزود: در این راستا قشر جوان به ویژه دانشجویان هوشیاری لازم را داشته و با اقتدار فرهنگی با این جنگ نرم دشمن مقابله کنند و بصیرت و ولایت پذیری را در عرصه علمی و عملی پیاده سازند.


مهرآرا با توجه به اینکه دانشجو در عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی پیشگام بوده، ادامه داد: با استفاده از توان علمی دانشجویان می‌توانیم در این عرصه‌های مختلف به موفقیت‌های چشمگیری دست یابیم که باید همگان در تربیت نسل فرهیخته و کاردان تمام تلاش خود را به کار بگیریم.


رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد بهشهر بیان کرد: تعامل همه‌جانبه دانشجویان باید با یکدیگر در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شکل گیرد که این تعامل می‌تواند اقتدار، عظمت و توسعه کشور در عرصه‌های مختلف را به دنبال داشته باشد که باید در این راستا اهتمام ویژه‌ای انجام گیرد.


مهرآرا از فعالیت‌های خودجوش و جهادی دانشجویان در پیشبرد کارهای عمرانی؛ فرهنگی؛ علمی وپژوهشی دانشگاه بخصوص در راه‌اندازی سالن اجتماعات که در روز دانشجو به‌صورت آزمایشی مورد بهره‌برداری قرار گرفت؛ قدردانی و تشکر کرد.


در پایان این مراسم از همه دانشجویان موفق در زمینه علمی، پژوهشی فرهنگی و ورزشی که برای دانشگاه افتخار به دست آوردند با اهدای جوایز از آنها به عنوان دانشجویان نمونه یک ساله دانشگاه آزاداسلامی واحد بهشهر قدردانی و تشکر به عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر