صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۲۳ - ۲۲ آذر ۱۳۹۹
معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد اعلام کرد؛

حضور گروه تواشیح دانشگاه آزاد اسلامی یزد در مرحله فینال مسابقات قرآن کریم

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گفت: گروه تواشیح دانشجویی این واحد دانشگاهی توانست برای نخستین بار در مرحله فینال مسابقات ملی قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه حضور یابد.
کد خبر : 547720

محمدرضا دهقانی‌اشکذری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در یزد درباره حضور دانشگاه آزاد اسلامی یزد مسابقات ملی قرآن کریم سازمان اوقاف اظهار کرد: گروه همخوانی و مدیحه‌سرایی دانشجویی(آوای وصال) این واحد دانشگاهی که یک سالی از آغاز فعالیت حرفه‌ای خود را سپری می‌کند، توانست برای نخستین بار در مرحله فینال مسابقات ملی قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه حضور یابد.


وی افزود: گروه همخوانی و مدیحه‌سرایی دانشجویی(آوای وصال) دانشگاه آزاد اسلامی یزد در دو بخش همخوانی و تواشیح این مسابقات که سالانه زیر نظر شورای عالی قرآن و جزء بزرگ‌ترین رویداد قرآنی در سال محسوب می‌شود با پشت سر گذاشتن رقیبان خود در مرحله انتخابی استانی، منطقه‌ای و کشوری، جزء 6 گروه برتر تواشیح‌خوان جمهوری اسلامی ایران در سال 99 معرفی و در مرحله رده‌بندی شورای عالی قرآن در سال جاری اجرای برنامه داشته باشد.


معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد خاطرنشان کرد: اعضای این گروه قرآنی همگی از قاریان برجسته و منتخب مسابقات قرآنی دانشجویی این واحد دانشگاهی هستند که با فراخوان، عضو کانون دانشجویی سرود و تواشیح دانشگاه می‌شوند.


دهقانی‌اشکذری تأکید کرد: معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی یزد به‌عنوان مجری و مهد ایجاد این هنر دینی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کشور به مدت 15 سال است که در جشنواره‌ها و مسابقات ملی و بین‌المللی شرکت فعال دارد و سالانه مقام‌ها و افتخارات گسترده‌ای را در کارنامه خود با عناوین مختلفی رقم زده است.


وی با تبریک این افتخار ارزشمند برای جامعه قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی کشور و استان یزد عنوان کرد: اسامی اعضای اعزامی گروه تواشیح آوای وصال دانشگاه آزاد اسلامی یزد به این مسابقات عبارتند از علی زادمهر(سرپرست گروه)، منصور گلمحمدی، ابراهیم شادپور، محمدجواد پرهیزکار، محمدحسین نجارزاده و محمد سالاری نوروزی.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر