صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۰:۱۵ - ۲۲ آذر ۱۳۹۹

لیگ برتر فوتبال| هیجان در لیگ با مدعیان جدید/ با برکناری دو مربی حساسیت‌ها بیشتر شد

هفته ششم لیگ برتر فوتبال با هیجان و حساسیت بیشتری نسبت به هفته‌های قبل برگزار خواهد شد.
کد خبر : 547608

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته ششم بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری پنج دیدار پیگیری می‌شود، دیدارهایی که به مراتب حساس‌تر از قبل شده و تا اینجای مسابقات نیز علیرضا منصوریان و  وحید بیاتلو  مربیانی هستند که قربانی نتایج ضعیف تیم‌شان شدهاند.در زیر به بررسی مسابقاتی که در پیش است، می‌پردازیم؛


فولاد خوزستان - سایپا


دو تیم 7 امتیازی جدول در حالی با هم رودررو می‌شوند که فولاد قصد دارد از امتیاز میزبانی استفاده کند و اندوخته امتیازی‌اش را دو رقمی کند. سایپا هم که همانند فولاد تا اینجا شکستی نداشته در خارج از خانه به دنبال کسب پیروزی است. تیم‌های هشتم و نهم جدول رده‌بندی با پیروزی در مسابقه امروز صعودی چند پله‌ای را تجربه خواهند کرد و باید در انتظار جدالی تماشایی در ورزشگاه شهدای فولاد بود.


صنعت نفت آبادان-گل‌گهر سیرجان


هر دو تیم عملکرد خوبی تا اینجا ارائه کرده‌اند. صنعت نفت با 8 امتیاز در رتبه ششم است و گل‌گهر با 10 امتیاز در رده نخست جای گرفته است. بدون تردید هر دو تیم تلاش می‌کنند تا سه امتیاز شیرین مسابقه را کسب کنند و با توجه به اینکه نماینده آبادان هفته گذشته مقابل استقلال بازی خوبی انجام داد و گل‌گهر هم اولین شکست فصل را در خانه برابر پیکان متحمل شد، نمایندگان آبادان و سیرجان با انگیزه‌های متفاوتی به مصاف همدیگر می‌روند.


پیکان - آلومینیوم اراک


تیم‌های پنجم و سیزدهم جدول رده‌بندی در حالی با هم روبه‌رو می‌شوند که هفته قبل مقابل رقبا به پیروزی رسیدند. پیکان مقابل گل‌گهر و آلومینیوم برابر ماشین‌سازی برنده شدند. پیکان هشت امتیازی به دنبال دو رقمی شدن امتیازاتش خواهد بود و آلومینیوم هم به دنبال فاصله بیشتر از پایین جدول است.


مس رفسنجان - نفت مسجدسلیمان


مس با دو امتیازی که کسب کرده در رتبه پانزدهم ایستاده اما نفت در وضعیت بهتری است و با 6 امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارد. پیروزی برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد. مس به اولین پیروزی‌اش در این فصل دست می‌یابد و از انتهای جدول فاصله می‌گیرد. نفت هم 9 امتیازی خواهد شد و به رتبه‌ای تک رقمی خواهد رسید. بنابراین جدالی حساس در رفسنجان میان مس و نفت برگزار می‌شود.


پرسپولیس - ذوب‌آهن


سرخ‌پوشان پیش از حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف ذوب‌آهن می‌روند تا در شرایط مسابقه باقی بمانند و با آمادگی بیشتری به مصاف قهرمان منطقه شرق قاره کهن بروند. پرسپولیس با یک بازی کمتر و 8 امتیاز در رتبه سوم جای دارد و ذوب‌آهن که با اشتباهات داوری و ابتلای بازیکنانش به کرونا دست و پنجه نرم می‌کند با 3 امتیاز در رده چهاردهم است. حساسیت این مسابقه بالاست اما می‌شود انتظار یک بازی جذاب را از سوی دو تیم داشت.



انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر