صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۲۹ - ۲۰ آذر ۱۳۹۹

راهنمای استخدام ادمین اینستاگرام، شرح وظایف و حقوق ادمین

اینستاگرام، مهم ترین و پربازدیدترین شبکه اجتماعی در ایران به شمار می‌رود. در این مقاله، راهنمای استخدام ادمین اینستاگرام، شرح وظایف و حقوق ادمین را شرح خواهیم داد.
کد خبر : 547348

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، تردیدی نیست که شبکه‌های اجتماعی در در تمام کشورا به یکی از مهم ترین و اصلی ترین رسانه‌های مردم تبدیل شده است. در ایران نیز، سال‌های اخیر نیز با رشد ظرفیت و افزایش سرعت اینترنت و دسترسی بیشتر مردم به تلفن همراه، اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی و پیامرسان‌ها؛ مخصوصا اینستاگرام، تلگرام و توییتر، جایگاه ویژه ای بین ایرانیان پیدا کرده اند. مردم از طریق این اپلیکیشن ها باهم چت و گفت و گو می‌کنند، گروه و کانال تشکیل می‌دهند، اخبار، مطالب سیاسی، سرگرمی، طنز، آموزشی و... را می‌خوانند و به اشتراک می‌گذارند، خرید می‌کنند و در یک کلام، ساعاتی در روز را پای این شبکه ها و پیامرسان‌ها می‌گذرانند. سایت ها، شرکت ها و کسب و کارهای مختلف نیز، جهت معرفی و فروش محصولات و خدمات، بازنشر وبلاگ های سایت، خبررسانی، تبلیغات و... از این شبکه های اجتماعی جهت ارتباط با مخاطبان و مشتریان خود استفاده می‌کنند. اینستاگرام، مهم ترین و پربازدیدترین شبکه اجتماعی در ایران به شمار می‌رود. در این مقاله، راهنمای استخدام ادمین اینستاگرام، شرح وظایف و حقوق ادمین را شرح خواهیم داد.


 



یک پیج خوب، نیازمند تولید و انتشار محتوای استاندارد و جذاب و مدیریت توسط ادمین حرفه ای است. در ادامه به وظلیف ادمین اینستاگرام خواهیم پرداخت:


 


وظایف ادمین اینستاگرام


بسته به این که یک پیج، چه تعداد ادمین دارد، یک ادمین اینستاگرام، باید همه یا تعدادی از وظایف زیر را بر عهده بگیرد:



  • تولید محتوا و انتشار پست و استوری به صورت منظم (درصورتی که ادمین، خود مسئول طراحی و ساخت پست و استوری نیست، باید با فرد یا تیم تولیدکننده محتوا، در ارتباط و هماهنگی کامل باشد تا محتوای ایجاد شده، با کیفیت تصویری بالا، دارای فونت مناسب و خوانا، استفاده از المان های گرافیکی زیبا در طراحی، رنگ های مناسب و...باشد).

  • انتشار عکس یا ویدئو، در روزها و ساعات مناسب

  • نوشتن کپشن مناسب، خوانا و جذاب و در اندازه مناسب؛ به صورت راست چین و مرتب و پاراگراف بندی شده

  • استفاده از هشتگ‌های مرتبط پربازدید و محبوب حداکثر تا 30 هشتگ در پست ها

  • بازنشر لینک مقالات سایت در استوری پیج (برای پیج های بالای 10 هزار فالوئر)

  • پاسخگویی به کامنت‌ها، سوالات و دایرکت‌های مخاطبان به صورت کامل، دقیق و محترمانه

  • برگزاری مسابقات، چالش‌ها، قرعه کشی، پرسش از مخاطبان، رای گیری و...

  • تبلیغات در سایر پیج های پرمخاطب یا مرتبط با موضوع پیج شما، جهت افزایش فالوئر به صورت طبیعی

  • بررسی آمار بازدید پیج و پست‌ها و تهیه گزارش‌های کمی و کیفی از تعداد لایک‌ها، کامنت‌ها، به اشتراک گذاری‌ها و... در مورد هر پست، جهت بهبود کیفیت محتوا و رفع ایرادات

  • و...


 



حقوق ادمین اینستاگرام چقدر است؟


ادمین اینستاگرام، حقوق مشخص و ثابتی ندارد و به صورت توافقی با شرکت یا کارفرما تعیین می‌شود. میزان حقوق ادمین به موارد زیر بستگی دارد:



  1. آیا ادمین، خود، تولید محتوا (پست، استوری، عکس، ویدئو و...) می‌کند یا تنها آن ها را منتشر می‌کند؟ در صورتی که ادمین، خود، سازنده یا طراح پست است، ساخت هر پست، چقدر زمان می‌گیرد؟ باید پست ها، تک عکسی باشند یا چند عکسی؟ یا به صورت ویدئویی؟...

  2. چه تعداد پست یا استوری در روز، هفته یا ماه باید در پیج بارگذاری شود؟

  3. آیا ادمین باید به کامنت‌ها و دایرکت‌ها پاسخ دهد؟ روزانه چند ساعت و از چه ساعت تا چه ساعتی موظف است به مخاطبان پاسخ دهد؟


و سوالات دیگری که می‌توانید در مورد آن ها تصمیم گیری کنید و از ادمین بپرسید. برای مثال می‌توانید با ادمینی توافق کنید که هر هفته، 10 پست چند عکسی برای پیج شما بسازد و برای هر پست، 50 هزار تومان با او قرارداد ببندید. و یا می‌توانید ادمینی استخدام کنید که هر روز 8 ساعت در پیج آنلاین باشد، محتوای ساخته شده را به هر تعدادی که بود منتشر کند، به کامنت ها و دایرکت ها پاسخ دهد و برای مثال ماهانه 3 میلیون به او بدهید. این که برای پیج خود، چه تعداد ادمین استخدام کنید، چه تعداد محتوا، با چه فرمت و کیفیتی منتشر کنید و چقدر تایم برای پاسخگویی به مخاطبان و مشتریان در طول روز باید بگذارید، تعیین کردنش با شماست.


 


استخدام ادمین اینستاگرام


استخدام مدیر یا ادمین اینستاگرام، هم به صورت حضوری و هم دورکاری امکان پذیر است. البته امروزه، به دلیل شیوع ویروس کرونا و هم به دلیل جنس شغل ادمین اینستاگرام، بسیاری از افراد و شرکت‌ها به استخدام ادمین اینستاگرام دورکار روی آورده اند. علاوه بر سایت های درج آگهی استخدامی، یکی از راه هایی که می‌توانید ادمین مناسب خود را پیدا کنید، استفاده از پلتفرم های دورکاری و فریلنسینگ مانند کارلنسر است. در ادامه راهنمای استخدام ادمین اینستاگرام دورکار در کارلنسر و مزایای آن را بررسی می‌کنیم.


 



 


کارلنسر، یک پلتفرم دورکاری جهت استخدام متخصصان آزادکار (که فریلنسر نامیده می‌شوند) در ایران است که در آن می‌توانید به سادگی و به صورت اینترنتی، پروژه های خود را تعریف کرده و انجام آن را به متخصصان حرفه ای بسپارید و آن ها را استخدام کنید. امکان استخدام ادمین اینستاگرام نیز در این سایت فراهم است. کافیست درخواست خود را (به صورت ثبت رایگان پروژه) ، به همراه توضیحات، بودجه و زمان پیشنهادی در این سایت مطرح کنید و منتظر پیشنهادات همکاری ادمین ها باشید.


پس از این که ادمین های فریلنسر به شما پیشنهاد همکاری دادند، شما قادر خواهید بود حقوق و زمان پیشنهادی انجام کار، و رزومه و نمونه کارهای آن ها را بررسی و مشاهده کنید، با آن ها چت کنید و در نهایت، با ادمین مد نظر، سر هزینه و روند انجام کار توافق کرده و او را استخدام کنید. در این لحظه شما هزینه انجام کار را (چه به صورت کامل و چه به صورت مرحله ای) ار طریق سیستم پرداخت امن کارلنسر پرداخت می‌کنید. کارلنسر، مبلغ پرداختی را نزد خود نگه می‌دارد و پس از تحویل کار یا انجام شدن کار توسط ادمین، و تایید و رضایت شما، پس از کسر کمیسیون برای فریلنسر ادمین آزاد می‌کند؛ بدین ترتیب هم شما از انجام کار اطمینان دارید و هم فریلنسر از پرداختی شما مطمئن است. در صورت بروز هر گونه مشکل، تخلف یا اختلافی هم، تیم داوری کارلنسر به مساله ورود کرده و مشکل را حل می‌کند.


از دیگر امکانات کارلنسر، امکان استخدام تمام وقت (بلند مدت) ادمین است. شما می‌توانید با تمام وقت کردن پروژه ی خود، به صورت مستقیم و تلفنی نیز با ادمین اینستاگرام در تماس باشید، و حقوق او را هم به صورت مرحله ای (مثلا هفتگی یا ماهانه)، مانند یک کارمند عادی، از طریق سایت به او پرداخت کنید.


 


مزایای استخدام ادمین اینستاگرام از طریق کارلنسر



  1. درج پروژه (ثبت درخواست استخدام ادمین)، به صورت عادی در سایت، رایگان است.

  2. امکان بررسی رزومه، نمونه کارها و چت با ادمین ها قبل از استخدام وجود دارد.

  3. امکان تمام وقت کردن و چند مرحله ای کردن پروژه وجود دارد.

  4. هزینه کمتری نسبت به استخدام ادمین به صورت حضوری و یا برون سپاری به شرکت های دیجیتال مارکتینگ برای مدیریت پیج پرداخت می‌کنید.

  5. تا زمانی که کار را تحویل نگرفته اید، مبلغ پرداختی شما برای ادمین آزاد نمی‌گردد. (مزیت سیستم پرداخت امن کارلنسر)

  6. پس از انجام هر پروژه، 2 درصد از مبلغ پرداختی شما به حساب تان برای استفاده از پروژه های آینده بازمی‌گردد.

  7. امکان امتیاز و نظر دادن به ادمین های استخدامی خود را دارید.

  8. امکان استفاده از پشتیبانی و تیم داوری کارلنسر، هنگام بروز مشکل یا اختلاف را دارید.


انتهای پیام/ر


انتهای پیام/

برچسب ها: اینستاگرام
ارسال نظر