صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۳ - ۱۹ آذر ۱۳۹۹
با حکم رهبری؛

عضو هیئت علمی گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی امام جمعه بجنورد شد

عضو هیئت علمی گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد و عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی امام جمعه بجنورد شد.
کد خبر : 547124

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا، روز گذشته حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام حاج شیخ رضا نوری را به نمایندگی ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی و امامت جمعه بجنورد منصوب کردند.


در این راستا محسن مرادی دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی و واحد بجنورد در پیامی انتصاب امام جمعه جدید بجنورد را تبریک گفت.


در پیام مرادی خطاب به حجت‌الاسلام نوری آمده است: حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای رضا نوری نماینده معزز ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه محترم بجنورد، انتصاب جنابعالی که با درایت و حسن انتخاب مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه جدید که بیانگر تعهد، کارآمدی و شایستگی های برجسته حضرتعالی در صحنه های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.


در ادامه این پیام آمده است: رجاء واثق داریم حضور حضرتعالی منشأ خیرات و برکات فراوان برای مردم این استان و بالاخص خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود. جا دارد که از زحمات ارزنده آیت الله ابوالقاسم یعقوبی که مسئولیت نمایندگی محترم ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امامت جمعه شهر بجنورد را بر عهده داشتند تشکر و قدردانی نمایم و از خداوند متعالی عزت و سربلندی را برای ایشان آرزو دارم.امید است در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج ) و زعامت و رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌ العالی) موفق و مؤید باشید، توفیق روز افزون جنابعالی را از درگاه ایزد متعال خواهانیم.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر