صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۱:۵۴ - ۱۹ آذر ۱۳۹۹

لیگ قهرمانان اروپا| شکست سنگین بارسا، حذف منچستر در شبی که یک بازی نیمه تمام ماند

شب اول هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با شکست سنگین بارسا و حذف منچستر یونایتد همراه بود.
کد خبر : 546992

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در پایان بازی‌های شب اول از هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تکلیف تیم‌های صعود کننده از چهار گروه این مسابقات مشخص شد.


در مهمترین بازی امشب تیم بارسا در نیوکمپ میزبان یوونتوس بود و با شکست سه بر صفر در این مسابقه صدرنشینی را به حریف خود واگذار کرد تا به عنوان تیم دوم گروه G راهی مرحله حذفی شود.


کریستین رونالدو (۱۳ و ۵۲ هر دو از روی نقطه پنالتی) و مک‌کنی (۲۰) گل‌های یووه را در این بازی به ثمر رساندند.


در این گروه دیناموکیف با پیروزی یک بر صفر مقابل وارش مجارستان سوم شد.


در دیگر مسابقه مهم سه‌شنبه شب در گروه H، تیم فوتبال منچستریونایتد در آلمان با نتیجه 3 بر 2 به میزبان خود لایپزیگ باخت. آنجلینیو در دقیقه 2، آمادو هایدارا در دقیقه 13 و جاستین کلایورت در دقیقه 69 لایپزیگ را 3 بر صفر پیش انداختند و در ادامه برونو فرناندس در دقیقه 80 از روی نقطه پنالتی و پل پوگبا در دقیقه 82 دو گل از گل‌های خورده را برای تیم انگلیسی جبران کردند. با این حال این گل‌ها برای جلوگیری از حذف شیاطین سرخ کافی نبودند و آنها با وجود شروع خوبی که در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان داشتند با 9 امتیاز و برای اولین بار از فصل 16-2015 در مرحله گروهی لیگ قهرمانان حذف شدند.


با این نتیجه لایپزیگ صدرنشین شد و به‌عنوان اولین تیم از این گروه صعود کرد هرچند به خاطر اتفاقی که در بازی دیگر گروه رخ داد، هنوز صدرنشینی‌اش قطعی نیست.


در بازی همزمان این گروه که جنجالی از آب درآمد، بازیکنان تیم فوتبال استانبول باشاک‌شهیر در خانه پاری‌سن‌ژرمن تنها 20 دقیقه بازی کردند و بعد از آن به دلیل اظهارنظر نژادپرستانه داور چهارم مسابقه به یکی از بازیکنان این تیم، به نشانه اعتراض زمین بازی را ترک کردند و حاضر به بازگشت نشدند. این اتفاق در حالی رخ داد که بازی بدون گل در جریان بود. حالا باید دید که نتیجه این بازی چه می‌شود. تساوی و پیروزی PSG در این بازی، این تیم را به مرحله بعدی می‌رساند و این به معنای حذف منچستریونایتد و رفتن این تیم به لیگ اروپا خواهد بود.


و اما در گروه E که بازی‌های آن کاملاً تشریفاتی بود، تیم چلسی که پیش از این صعودش به‌عنوان تیم اول قطعی شده بود، در خانه مقابل کراسنودار روسیه، به تساوی یک – یک رضایت داد. جورجینو در دقیقه 28 از روی نقطه پنالتی برای چلسی و رمی کابلا در دقیقه 24 برای کراسنوداری که پیش از این سوم شدن و رفتنش به لیگ اروپا قطعی شده بود، گلزنی کردند.


در بازی همزمان این گروه، سویا تیم دوم جدول که پیش از این صعودش به‌عنوان تیم دوم قطعی شده بود، در خانه تیم رن فرانسه، تیم حذف شده گروه با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید. ژول کانده در دقیقه 32 و یوف النصیری در دقایق 2+45 و 81 برای سویا گلزنی کردند و جورجینیو روتر در دقیقه 86 از روی نقطه پنالتی تک گل تیم فرانسوی را به ثمر رساند.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر