صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۵۶ - ۱۸ آذر ۱۳۹۹

آخرین وضعیت سلامت آیت الله مصباح یزدی

آیت الله مصباح یزدی از هوشیاری مناسب برخوردار بوده و شرایط ایشان مساعد و تثبیت‌شده است.
کد خبر : 546851

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، آیت‌الله محمود رجبی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه درباره آخرین وضعیت آیت‌الله مصباح یزدی گفت: ایشان از هوشیاری مناسب برخوردار بوده و زیر نظر پزشکان است و شکر خدا شرایط ایشان مساعد و تثبیت‌شده است.


قائم‌مقام موسسه امام خمینی(ره) بیان کرد: این عالم ربانی ضعف جسمانی شدید دارند و وضعیت ایشان تغییر نکرده و ثابت مانده است و در منزل تحت مراقبت پزشکان هستند.


همچنین حجت الاسلام مجتبی مصباح یزدی فرزند آیت الله مصباح یزدی با بیان اینکه بیماری پدرش جدید نیست، یادآور شد: سالهاست که پدرم بیماری گوارش دارند و همان بیماری هم شدت پیدا کرده است و از علائم این بیماری ضعف است که الان بیشتر هم شده است.


وی با بیان اینکه روند درمان پدرش به طور طبیعی ادامه دارد، گفت: از این جهت نگرانی وجود ندارد. ایشان در منزل هستند و فعلاً نیازی به بستری شدن در بیمارستان نیست.


فرزند رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی تاکید کرد: اخبار کذب و شایعاتی که احیانا در رسانه‎های مختلف افرادی می‌‏سازند و پخش می‏‌کنند را مطلقاً مورد توجه قرار ندهید و اخبار را از سایت رسمی آیت‎الله مصباح پیگیری کنید.


آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی سال ۱۳۱۳ دیده به جهان گشود، این عالم ربانی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم است.


انتهای پیام/۴١۵١/


انتهای پیام/

ارسال نظر