صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۳۰ - ۱۸ آذر ۱۳۹۹
مدیر مؤسسه آلرژی آمریکا:

شرایط کرونایی آمریکا در ژانویه سال آینده وخیم‌تر خواهد شد

مدیر مؤسسه آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا پیش‌بینی کرد شرایط همه‌گیری کرونا در این کشور در اواسط ماه ژانویه ۲۰۲۱ بدتر خواهد شد.
کد خبر : 546819

به گزارش گروه بین‌الملل خبر‌گزاری آنا از خبرگزاری فرانسه، «آنتونی فائوچی»، مدیر مؤسسه آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا در نشستی آنلاین پیش‌بینی کرد که شرایط کرونایی این کشور در اواسط ماه ژانویه ۲۰۲۱ بد‌تر خواهد شد.


فائوچی که در این نشست با «آندرو کومو»، فرماندار نیویورک صحبت می‌کرد، هشدار داد درصورتی‌که شمار مبتلایان و تلفات کرونا در آمریکا به‌طور اساسی کاهش نیابد، اواسط ماه ژانویه ۲۰۲۱ زمان تاریکی برای این کشور خواهد بود.


فائوچی در صحبت‌های خود همچنین از مردم کشورش به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی انتقاد کرد و گفت: «ما به ضوابط بهداشت عمومی که باید از آن‌ها پیروی کنیم گوش نمی‌دهیم. بنابراین ما می‌توانیم شاهد باشیم که شرایط در اواسط ماه ژانویه (۲۰۲۱) بدتر خواهد شد.»


اظهارات این مقام آمریکایی در حالی مطرح‌شده که کشور او هفته گذشته ۴۰ میلیون دوز واکسن کرونا را به بریتانیا تحویل داد. بریتانیا قصد دارد به‌عنوان اولین کشور در جهان، هفته جاری واکسیناسیون عمومی را آغاز کند.


طبق جدیدترین آمار دانشگاه «جانز هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته با مرگ دست‌کم یک‌هزارم و ۴۰۴ مورد جدید، شمار قربانیان کروناویروس در ایالات‌متحده به ۲۸۳ هزار و ۶۵۸ نفر افزایش یافت.


این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته، با ابتلای دست‌کم ۱۹۴ هزار و ۵۸۰ مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات‌متحده آمریکا به ۱۴ میلیون و ۹۴۹ هزار و ۲۲۹ نفر رسید.


آمریکا همچنان بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس در جهان را دارد و پس‌ازآن هندو برزیل در رده‌های دوم و سوم کشورهای جهان با بیشترین تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ قرار دارند.


انتهای پیام/4155/


انتهای پیام/

ارسال نظر