صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۱:۴۱ - ۱۵ آذر ۱۳۹۹

ثبت ۲۲۵ هزار ابتلای جدید به کرونا در آمریکا

برای دومین روز متوالی آمریکا با گزارش ۲۲۵ هزار ۲۰۱ مورد ابتلای جدید به کووید-۱۹ بیشترین موارد ابتلای روزانه را از ابتدای شیوع کرونا در این کشور ثبت کرد.
کد خبر : 546034

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا،  برای دومین روز متوالی آمریکا با گزارش ۲۲۵ هزار ۲۰۱ مورد ابتلای جدید به کووید-۱۹ بیشترین موارد ابتلای روزانه را از ابتدای شیوع کرونا در این کشور ثبت کرد.


طبق داده‌های دانشگاه جانز هاپکینز مستقر در بالتیمور آمریکا تا ساعت هشت و نیم شب به وقت محلی آن منطقه، ۲۵۰۶ نفر نیز در یک شبانه روز در اثر ابتلا به کووید-۱۹ در آمریکا جان خود را از دست دادند.


آمریکا که بیشترین مرگ و میر ناشی از کرونا در جهان را به نام خود ثبت کرده است، در هفته‌های اخیر شاهد اوج گرفتن شیوع این بیماری همه گیر در ایالت‌های مختلف بوده است.


مقام‌های بهداشتی آمریکا پس از مسافرت میلیون‌های آمریکایی برای تعطیلات جشن شکرگزاری علیرغم درخواست برای ماندن در خانه، نسبت به افزایش شیوع هشدار داده بودند.


طبق گزارش‌ها شمار افراد بستری شده مبتلا به کووید-۱۹ در ایالت‌های پر جمعیت مانند کالیفرنیا، فلوریدا، نیویورک و تگزاس به‌طور پیوسته در حال افزایش است.


آمریکا بیش از ۱۴.۳ میلیون ابتلا به کووید-۱۹ را تاکنون ثبت کرده است که از این تعداد ۲۷۸ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

برچسب ها: کرونا
ارسال نظر