صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۰۵ - ۱۵ آذر ۱۳۹۹
سخنگوی فدراسیون کشتی در گفتگو با آنا:

۳ داور بین‌المللی بی‌طرف فیلم کشتی دانشگاه آزاد را بازبینی کردند/ اشتباهات داوری بسیار اندک شده است

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: پس از اعتراض مسئولان کشتی صبانور فیلم کامل این مبارزه توسط سه داور بین‌المللی بی‌طرف مورد بازبینی قرار گرفت و در نهایت پیروزی مهدی بالی در تیم دانشگاه آزاد تأیید شد.
کد خبر : 545906

محمد ابراهیم امامی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره حواشی لیگ برتر کشتی فرنگی در دیدار دو تیم صبانور کردستان و دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در مبارزه وزن 97 کیلوگرم لیگ کشتی فرنگی بین ساروی از تیم صبانور کردستان و بالی از تیم دانشگاه آزاد، مسئولان تیم صبانور نسبت به عملکرد داوری معترض بودند و به‌صورت کتبی اعتراض خود را به سرپرست مسابقات اعلام کردند. پس از این اعتراض فیلم کامل این مبارزه توسط سه داور بین‌المللی بی‌طرف مورد بازبینی قرار گرفت تا نظر نهایی خود را اعلام کنند که در نهایت پیروزی مهدی بالی در تیم دانشگاه آزاد تأیید شد.


وی اظهار کرد: در جریان مبارزه ساروی با بالی از تیم دانشگاه آزاد، مسئولان تیم صبانور معتقد بودند که بر اساس فیلم مبارزه در فلاصله یک‌صدم ثانیه مانده تا پایان، ساروی موفق شده هر دو پای حریف را به بیرون تشک ببرد که این موضوع دوباره مورد بررسی قرار گرفت و فیلم این دیدار از ابتدا مورد بررسی قرار گرفت. با توجه به اینکه تجهیزات کنار تشک در اختیار هیئت ژوری نبود، بنابراین صحنه اسکوربورد به صورت شفاف دیده نمی‌شد، با این‌حال رئیس کمیسیون داوران پس از این اتفاق، تصمیم گرفت با یک تیم فیلمبرداری حرفه‌ای کار را ادامه دهند تا برای مسابقات بعدی مشکلی به وجود نیاید.


سخنگوی فدراسیون کشتی عنوان کرد: هدف اصلی فدراسیون برقراری عدالت در لیگ کشتی است و همیشه به دنبال بهترین داوران برای این قضاوت است. ضمن اینکه اشتباهات در دور برگشت خیلی اندک بود و تنها در این مبارزه چنین اتفاقی افتاد و قضاوت‌ها نسبت به دور رفت خیلی بهتر شده بود.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر