صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۳۵ - ۱۳ آذر ۱۳۹۹
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی عنوان کرد؛

تقویت فرآیند درآمدزایی غیرشهریه‌ای بر اساس بودجه‌بندی سال مالی 1400-1399

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی گفت: باید فرآیند درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفرش بر اساس بودجه‌بندی ارائه‌شده برای سال مالی 1400-1399 تقویت شود.
کد خبر : 545578

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تفرش، حسین کلانتری در جلسه مشترک شورای معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک و هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفرش که در این واحد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد:  باید فرآیند درآمدزایی غیرشهریه‌ای در این واحد دانشگاهی بر اساس بودجه‌بندی ارائه‌شده برای سال مالی 1400-1399 تقویت شود و همه کارکنان برای حفظ اقتدار دانشگاه همکاری کنند.


وی افزود: اعضای هیئت علمی برای جلوگیری از رکود علمی جدا از تدریس دروس دانشگاهی فعالیت بیشتر علمی داشته باشند. برای درآمدزایی می‌توان طرح‌هایی از قبیل ایجاد گلخانه، دامپروری و آبزی‌پروری ارائه داد و استفاده بهینه از املاک مازاد و بهره‌گیری از خیران شهرستان راه‌های دیگر درآمدزایی است. مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفرش برای تحقق درآمد پیش‌بینی‌شده در بودجه این واحد دانشگاهی باید فعالیت بیشتر انجام دهد.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: تعداد مقالات ارائه‌شده توسط اعضای هیئت علمی با توجه به پایین بودن آمار مقالات افزایش یافته و انجمن‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی تقویت شوند. تعامل سازنده با شرکت‌ها، کارخانه‌ها، مؤسسات، شهرداری و فرمانداری برای حفظ ارتباطات به‌منظور اخذ پروژه‌های جاری این نهادها و ایجاد درآمد مالی در قالب عقد تفاهم‌نامه و قرارداد، برقرار شود.


کلانتری با تأکید بر تأمین منابع مالی برای تقویت و ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و جلوگیری از تضعیف این دسته از فعالیت‌ها گفت: با استفاده از توان علمی استادان برای ارائه مشاوره فرهنگی به دانشجویان مشروط به فعالیت بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفرش در زمینه امور فرهنگی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک نیز حاضر به همکاری در زمینه فرهنگی با این واحد دانشگاهی است.


راه‌اندازی مرکز مشاوره علمی کنکور در واحد تفرش


وی فعال شدن حداقل یک نشریه الکترونیک و گروه‌های مجازی را با توجه به شرایط همه‌گیری بیماری کرونا ضروری دانست و تأکید کرد: باید برگزاری کلاس‌های درس در سامانه مجازی وادانا بررسی و رصد شده و پیگیر موضوع آمایش رشته‌های تحصیلی در دانشگاه باشیم. کلاس‌های جبرانی در سامانه آموزش مجازی دانشگاه حداکثر تا یک هفته بعد برگزار می‌شوند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی عنوان کرد: مرکز مشاوره علمی کنکور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفرش با توجه به وجود رتبه‌های زیر یک هزار قبولی دانشگاه‌ها در این شهرستان تفرش راه‌اندای می‌شود و پیگیر راه‌اندازی مدرسه سما هستیم.


کلانتری خاطرنشان کرد: پرهیز از تنش در محیط کار باعث افزایش حس همدلی بین کارکنان و اعضای هیئت علمی شده و تعامل بیشتر مدیران گروه‌های آموزشی با مدیران اجرایی دانشگاه با توجه به نقش مؤثر آنان در ارتقای واحدهای دانشگاهی موجب افزایش درآمدزایی غیرشهریه‌ای می‌شود.



به گزارش آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و هیئت همراه در بدو ورود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفرش از امکانات و تجهیزات این واحد دانشگاهی بازدید کرده و در جلسه‌ای که با حضور رئیس و اعضای هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی در راستای ارزیابی تفاهم‌نامه عملکردی در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، اداری، فرهنگی و فناوری و نوآوری برگزار شد، حضور یافتند.


رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی در ادامه سفر به تفرش با حضور در فرمانداری شهرستان تفرش در جلسه ای با عبدالرضا حاج علی‌بیگی فرماندار درباره ظرفیت‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه و همچنین همکاری و تعامل سازمان ها و نهادهای شهرستان با دانشگاه آزاداسلامی تفرش گفتگو کرد.


انتهای پیام/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر