صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۳ - ۱۳ آذر ۱۳۹۹

فروشگاه اینترنتی گریمون در پی تحقق یک رویا!

خرید اینترنتی خصوصا در دوران کرونا جایگاه با ارزش تری در میان مردم پیدا می کند. فروشگاه اینترنتی لباس گریمون در تلاش است تا به خانه های مردم راه پیدا کند.
کد خبر : 545532

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، خرید اینترنتی خصوصا در دوران کرونا جایگاه با ارزش تری در میان مردم پیدا می کند. فروشگاه اینترنتی لباس گریمون در تلاش است تا به خانه های مردم راه پیدا کند.


جایگاه خرید اینترنتی در میان مردم هر روز بهتر می شود و این موضوع باعث شده تا در جهان و حتی در ایران برخی برای ساده ترین خرید های خود از جمله خرید نان هم به اینترنت روی بیاورند. در نتیجه میتوان خرید لباس را به نوعی حل شده دانست. اما آیا در ایران نیز فروشگاه های لباس در میان مردم مجبوبیت دارند؟


برند یا مارکت پلیس؟


در ایران متاسفانه خبری از برند های مطرح طراحی لباس نیست. آنچه هست عمدتا برند های خارجی و غربی است که یا به صورت اصل و یا به صورت بدل بین فروشنده و خریدار رد و بدل می شود.


دلایل زیادی را می توان به محبوب نشدن لباس های تماما ایرانی در میان مردم نسبت داد که موضوع بحث ما در این مقاله نیست. اما با بررسی کشور های اروپایی و آمریکای شمالی به این نتیجه میرسیم با وجود محبوبیت خرید لباس از طریق اینترنت عمده ی خرید افراد از طریق وب سایت های رسمی برند های لباس اتفاق میفتد (اگر آمازون را کنار بگذاریم).


شاید یکی از مهمترین دلایلی که هنوز وب سایت های فروش در ایران به موفقیت سایر دسته بندی ها نرسیده اند همین باشد که همه ی وب سایت ها صرفا مارکت پلیس هستند.


مشکلات پشتیبانی هنوز حل نشده اند!


خرید اینترنتی در ایران دیگر یک موضوع نوپا نیست. تجربیات شکست خورده و موفق زیادی را در این زمینه می توان یافت اما عجیب ترین موضوع برطرف نشدن مشکلات پشتیبانی است. این مشکل در فروشگاه های لباس معمولا بیشتر به چشم میخورد چرا که کاربر معمولا با مشکلات زیادی رو به رو می شود.


از سایز نامتناسب تا تفاوت عکس لباس با آنچه که به دست او رسیده است همگی مشکلاتی هستند که کاربر ممکن است با آن ها دست و پنجه نرم کند. در این موقعیت است که نقش یک پشتیبانی درست و اساسی بیشتر از پیش حس می شود و متاسفانه این حفره بزرگ هنوز حل نشده است.



"اون چیزی که سفارش میدی VS اون چیزی که برات میارن" کمدی تلخ این روز های اینترنت!


به احتمال زیاد اگر در اینستاگرام یا توییتر گشتی زده باشید بار ها با جمله ی بالا رو به رو شده اید. این جمله جدای از محتوای کمدی دقیقا به یکی از مشکلات خرید های اینترنتی می پردازد. تفاوت عکسی که به کاربر نشان داده شده با محصولی که به دست او میرسد!


عجیب است که بعد از تمام این سال ها هنوز این مشکلات حل نشده و همچنان خرید اینترنتی برای کاربران پر از سورپرایز است! هرچند برند های بزرگ در تلاش هستند تا این مشکلات را رفع کنند اما این موضوعات در بسیاری از وب سایت ها و حتی صفحات اینستاگرامی با قوت پابرجا هستند.


کیفیت پایین و قیمت بالا!


جدای از سایر مشکلات، پایین بودن کیفیت و قیمت بالا شاید بزرگترین دغدغه ی خریداران باشد. معمولا با توجه به اینکه لباس ملاک خاصی برای قیمت گذاری ندارد و جایی به عنوان مرجع برای اطمینان از درست بودن قیمت نیست، تعیین قیمت توسط فروشندگان انجام می شود که در برخی از موارد از قیمت فروشگاه فیزیکی بالاتر است.


در کنار آن در بسیاری از موارد کیفیت کالای خریداری شده نیز به نسبت آنچه در توضیحات محصول آمده به شدت پایین تر است و این نیز باعث دلزدگی خریداران می شود. مسائلی از این قبیل میتواند اعتماد مشتریان را سلب کند و ان ها را نسبت به خرید اینترنتی لباس دلسرد سازد.


همه ی فروشگاه ها چنین مشکلاتی دارند؟


مسلما خیر! مبحث این مقاله این بود که چرا در کشور ما خرید اینترنتی لباس به همان نسبتی که در کشور های غربی محبوبیت دارد محبوب نیست. اما چنین موضوعی به این معنا نیست که تمام فروشگاه های لباس چنین مشکلاتی دارند. در این نوشته کوتاه صرفا تلاش شد تا علل عدم اقبال مشتریان را بررسی کنیم. شما بگویید؛ دیگر چه دلایلی برای این مسئله وجود دارد؟


به نظر می رسد که باید دنبال راه کار هایی برای حل این شکاف میان خریدار و فروشنده اینترنتی بود.


فروشگاه اینترنتی گریمون در پی تحقق یک رویا!


فروشگاه اینترنتی گریمون | Gray Moon (ماه خاکستری) فروشگاه کوچکی است با رویاهای بزرگ! این فروشگاه تلاش دارد تا برای اولین بار این مشکلات را حل کند هرچند راه طولانی پیش روی خود می بیند. در این مسیر کار ساده ای پیش رو ندارد و تلاش می کند تا بهترین نتیجه ممکن را از این موضوع بگیرد.


این فروشگاه در ابتدای مسیر صرفا به فروش تی شرت روی آورده و قصد دارد تا در آینده دسته بندی های مختلفی را برای فروش اضافه کند. تلاش برای بهترین کیفیت و رضایت مشتری را شاید بتوان مهمترین دغدغه ی فروشندگان گریمون | Gray Moon دانست.


هدف گریمون | Gray Moon


تلاش برای نو اندیشیدن!


هدفی که ما درگریمون داریم ارتقای سواد جامعه در ارتباط با پوشش و نحوه ی پوشش است. Gray Moon تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست و با اهداف مشخصی به وجود آمده است.مشخصا هدف ما در نهایت افزایش اعتماد به نفس و شادی جامعه است چرا که لباس زیبا به شما اعتماد به نفس میدهد و اعتماد به نفس شما را شاد تر میکند.


در اینجا ما دسته بندی های متفاوت محصولات را در نظر داریم؛از دسته بندی اصلی مردانه و زنانه که بگذریم،به دسته بندی های تیشرت مردانه، تیشرت زنانه،پیراهن مردانه،مانتو و لباس شب و مجلسی میرسیم.در تلاشیم تا در آینده این دسته بندی ها را افزایش دهیم تا درصد بیشتری از افراد جامعه بتوانند از محصولات گری مون استفاده نمایند.



همچنین در بخش آموزشی وب سایت ما شما میتوانید مقالات را در دسته بندی های اخبار، پادکست، سبک زندگی و فشن و مد بررسی نمایید.در صورتی که در ارتباط با هر موردی از جمله خرید و مقالات وب سایت سوالی دارید میتوانید با پشتیبان های ما در میان بگذارید.


جمع بندی


فروشگاه اینترنتی Gray Moon تلاش دارد تا در آینده بتواند در جایگاه یکی از برند های مطرح همچون Ralph Lauren برای ایران قرار بگیرد. موضوعی که شاید زمان بر و سخت باشد اما برای ذهن های تلاش گر دور از ذهن نیست!


انتهای پیام/ر


انتهای پیام/

ارسال نظر