صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۱:۰۹ - ۱۱ آذر ۱۳۹۹

مجید نیکنام، کارآفرین و مدرس دوره‌های سرمایه‌گذاری

این روزها نام مهندس مجید نیکنام را زیاد می‌شنوید. کسی که با دوره نابغه میلیونر و روش‌های جدیدی که برای کسب درآمد دلاری کشف کرده است شناخته می‌شود. اما مجید نیکنام واقعا کیست؟ چه تخصصی دارد؟
کد خبر : 545159

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، این روزها نام مهندس مجید نیکنام را زیاد می‌شنوید. کسی که با دوره نابغه میلیونر و روش‌های جدیدی که برای کسب درآمد دلاری کشف کرده است شناخته می‌شود. اما مجید نیکنام واقعا کیست؟ چه تخصصی دارد؟ و چرا این روزها انقدر در شبکه‌های اجتماعی و جاهای مختلف نام او را می‌شناسیم. در ادامه از زبان خود می‌شنوید.



  • با سلام. لطفا در مورد خودتون بیشتر برامون بگید.


من مجید نیکنام هستم. کارآفرینی می‌کنم و افتخار دارم که به هموطنانم کمک کنم تا راه خودشون رو پیدا کنن و بتونن به رویاهای خودشون برسن. این برنامه من برای تمام زندگیمه. تحصیلات دانشگاهیم در مقطع مهندسی عمران بوده اما همیشه سرمایه‌گذاری رو به عنوان حرفه اصلیم در نظر گرفتم و سعی کردم راهکارهای جدیدی رو پیدا کنم تا بتونم سرمایه‌گذاری رو با شیوه‌های جدید پیاده‌سازی کنم و کارآفرینی من هم بیشتر تو این حوزه بوده.



  • شما رو بیشتر با نام کارآفرین می‌شناسن. توضیحی می‌دید در مورد این مسئله؟


متاسفانه تو کشور ما به خاطر برخی باورهای اشتباه کارآفرینی رو فقط این می‌دونن که شما یه شرکتی مثل اپل استیو جابز داشته باشید. یا مثلا یک وبسایتی بسازید و باهاش درآمد داشته باشید. اما از نظر من کارآفرینی به این معناست که شما یه ارزش ایجاد کنید. ارزشی که بتونید با اون به تعداد زیادی از مردم کمک کنید. از ساختن یک دستگاه گرفته تا حل کردن مشکلاتی که مردم زیادی باهاش درگیرن. ما تو شرکت آزما پیشرو فرتاک که الان با نام آکادمی فرتاک می‌شناسنش سعی می‌کنم مشکلاتی که مردم این روزها باهاش درگیر هستن. مخصوصا در مورد مشکلات و مسائل مالی رو بررسی کنیم و براشون راه‌حل ارائه بدیم. تیم بزرگی داریم که سخت تلاش می‌کنن و خوشحالیم که تا الان با بیشتر از 30 کسب و کار کوچک و بزرگ همکاری داشتیم و تونستیم بیشتر از 1800 نفر رو تا تاریخ امروز با دوره نابغه میلیونر در مسیر کسب درآمد دلاری قرار بدیم.



  • فکر می‌کنید چه ارزشی برای مخاطب‌هاتون ایجاد کردید؟ در این مورد بیشتر توضیح می‌دید؟


واقعیت ماجرا اینه که ارزش ما یه نوع ارزش مالی و اقتصادیه. این روزها اکثر مردم با مشکلات مالی درگیرن. خیلی‌ها در بورس سرمایه‌شون رو از دست دادن و خیلی‌ها به خاطر کرونا کارشون رو از دست دادن و در این میان ما سعی کردیم با روش‌های کسب درآمد دلاری بهشون کمک کنیم تا بخش زیادی از این مشکلات رو حل کنن و یا کسایی که درآمد دارن و دوست دارن ثروت بیشتری کسب کنن و سرمایه‌شون رو چندین برابر کنن می‌تونن با راهکارهای تیم ما و مخصوصا دوره بزرگ نابغه میلیونر سرمایه‌شون رو تو زمان کمی چندین برابر کنن.



  • خدمات شما شامل چه چیزهایی می‌شه؟


ما بیشتر در زمینه آموزش و مشاوره فعالیم. مشاوره سرمایه‌گذاری اصلی‌ترین کار ماست. افرادی که قصد دارن تو جاهای مختلف سرمایه‌گذاری کنن و هنوز به تصمیم درستی نرسیدن می‌تونن روی تیم ما حساب کنن. همه تیم از خبره‌های سرمایه‌گذاری هستن که خودم به صورت مستقیم به اون‌ها آموزش می‌دم. افرادی که قصد دارن به صورت حضوری و یا آنلاین با خود من در ارتباط باشن هم می‌تونن خیلی راحت تماس بگیرن و تایمی رو مقرر می‌کنیم و مشاوره‌های لازم رو می‌دیم و جواب سوالات و ابهامات‌شون رو در مورد این مسئله می‌دیم.


آموزش هم بخش مهمی از فعالیت‌های ماست. تقریبا 95 درصد افرادی که از دوره‌ها و آموزش‌های ما استفاده کردن تونستن تو مدت زمان کمی به درآمد دلخواه‌شون برسن و ما به این مسئله افتخار می‌کنیم.



  • تو شبکه‌های اجتماعی هم فعال هستید؟


بله. سعی کردیم بخش بزرگی از این آموزش‌ها رو تو اینستاگرام شخصیم بذارم. روی مسائل انگیزشی هم کار می‌کنیم. چون خیلی از مردم هنوز انگیزه کافی برای شروع کردن رو ندارن. یا اینکه نمی‌دونن از کجا شروع کنن و ما سعی می‌کنیم تو اینستاگرام آموزش‌هایی رو به صورت ویدیویی یا تصویری قرار بدیم. به نظر من این آموزش‌ها خیلی ضروری‌ان. چون افراد اول باید بتونن زنجیرهایی که جلوی پیشرفت‌شون رو گرفته بشناسن و بعد سعی کنن این زنجیرها رو پاره کنن و مسیر زندگی ایده‌آل‌شون رو بشناسن و شروع کنن به ساختن این زندگی.



  • از نظر شما زندگی ایده‌آل یعنی چی؟


هر کسی نظر خاص خودش رو در مورد زندگی ایده‌آل داره. از نظر من زندگی ایده‌آل یعنی هر روز و هر لحظه هر چیزی که بخوای رو بتونی به دست بیاری. این از نظر من ایده‌آله. متاسفانه با توجه به مشکلاتی که تو کشور ما وجود داره خیلی از افراد از این نوع زندگی دورن. اما باور کنید که رسیدن به زندگی ایده‌آل امکان‌پذیره. فقط باید از یه جایی شروع کنید. یاد بگیرید و بسازید.



  • از خاطرات خوب‌تون تو این مسیر کارآفرینی برای ما بگید.


خاطرات خوب من بیشتر به مواقعی برمی‌گرده که کارآموزان میان و نتایجی که از دوره‌ها گرفتن رو می‌گن و یا کسب و کارهایی رو می‌بینم که از صفر شروع کردن و حالا گردش مالی خیلی زیادی دارن. ما کارآموزهایی داشتیم که سنی هم نداشتن و حتی هنوز 18 سالشون نشده اما درآمد زیادی دارن و تونستن تو همین سن کم به درآمدی که دوست دارن برسن. وقتی حرف‌های این کارآموزها رو می‌شنوم از ته دل خوشحال می‌شم و این برای من دلگرمی بزرگی برای آینده‌ست.



  • حرفی برای آخر این مصاحبه دارید؟


از نظر من هنوز، حتی با این شرایط بدی که از نظر اقتصادی باهاش درگیریم می‌شه بهترین نتیجه رو گرفت. ناامیدی رو از خودتون دور کنید. با مشکلات بجنگید و آینده‌ی دلخواه‌تون رو بسازید. برای همه آرزوی سلامتی دارم و زندگی خوب و سعادت‌مندی رو برای همه آرزو دارم. خدانگهدار.


انتهای پیام/4129/ر


انتهای پیام/

ارسال نظر